hean Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Kjenner ikke helt til modellen men har blitt tilbydd en slik forskterker i god stand. Ser at veiledende pris har vært 10 000 kr men vet av erfaring at Onkyo forsterkere ofte selges mye billigere enn veiledende priser, i motsetning til Denon. Så hva er egentlig en ok pris for en slik forsterker? Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Den nye (818) ligger jo på ca 7.500 på nettet; http://www.prisjakt.no/product.php?p=1192582 Så noe rundt halv pris av dette kanskje? 3000,- ? Lenke til kommentar
hean Skrevet 5. august 2013 Forfatter Del Skrevet 5. august 2013 Prisen jeg har fått er nok litt over 3000 kr... setter pris på om noen flere også svarer, gjerne 3-4 personer til før jeg eventuelt bestemmer meg! Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Jeg ville nok tatt tilbudet på litt over 3000kr. Jeg har selv en gammel Yamaha RX-v1500 som jeg ikke regner med å få solgt i det hele tatt... Sånn har det nesten blitt med elektronikk. Nytt er så overlegent og billig at jeg kommer aldri til å kjøpe noe brukt. Lenke til kommentar
hean Skrevet 5. august 2013 Forfatter Del Skrevet 5. august 2013 Jeg ville nok tatt tilbudet på litt over 3000kr. Jeg har selv en gammel Yamaha RX-v1500 som jeg ikke regner med å få solgt i det hele tatt... Sånn har det nesten blitt med elektronikk. Nytt er så overlegent og billig at jeg kommer aldri til å kjøpe noe brukt. Hva er makspris du ville gitt for en slik receiver da? Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Jeg ville ikke betalt mer enn 1000kr for min egen hvis jeg skulle kjøpt den brukt nå. Den kjøpte jeg for 10.000 i sverige for endel år siden. Jeg hadde ikke betalt mer enn 3000kr for din altså. Din er jo ganske mye nyere enn min da, men det faller så fort i pris og interesse har jeg inntrykk av. Men jeg har jo ikke prøvd å selge da, det er bare hva jeg tenker og ville gjort hvis jeg skulle kjøpt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå