Mikael. Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Jeg har laget en bukkitplugin til en server men jeg er usikker når jeg skal lage tabellene til pluginen i databasen (phpMyAdmin). Her er det jeg er usikker på: Lenke til kommentar
laserlars Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Hva er det du er usikker på ? Spørs jo akkurat hva slags data du skal lagre, litt vanskelig å svare på helt ut av det blå Lenke til kommentar
Mikael. Skrevet 5. august 2013 Forfatter Del Skrevet 5. august 2013 Hva er det du er usikker på ? Spørs jo akkurat hva slags data du skal lagre, litt vanskelig å svare på helt ut av det blå Spillerdata som blir generert i en minecraft plugin Lenke til kommentar
laserlars Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 varchar funker fint for tekst, int for tall. Må huske at det som står inne i parantesen er max antall tegn. Lenke til kommentar
Mikael. Skrevet 5. august 2013 Forfatter Del Skrevet 5. august 2013 (endret) Et spørsmål. Hvordan får jeg noe til å begynne på 0/1 og stige opp for ny gruppedata? EDIT: Fant det ut. Brukte bare varchar på alt som innholdet tegn, bokstaver og tall og int på det som bare var tall Endret 7. august 2013 av Mikael. Lenke til kommentar
Insula Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 I et hjelpeforum er det greit å fortelle andre brukere hva man fant ut som ordnet problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå