Gå til innhold

Hente ut tekstmeldinger fra android-telefon m ødelagt display?

Anbefalte innlegg

Min gamle Samsung Galaxy Xcover har hatt et svært ublidt møte med et betonggulv og skjermen er ødelagt, glasset er knust og bilde mangler.

Det eneste egentlig problemet som følge av dette er at det på telefonen fantes noen få tekstmeldinger som jeg gjerne skulle hatt innholdet av.

Det ser ut til at telefonen fortsatt virker til tross for manglende display, for jeg får kontakt med den hvis jeg kobler den til en PC og bruker Samsung sin egen programvare, Kies. Imidlertid er Kies et skuffende dårlig stykke programvare som ikke lar meg hente fram tekstmeldinger fra denne telefonen.

Finnes det i det hele tatt noen form for programvare som jeg kan installere på PCen som tillater meg å hente ut innhold på telefonen uten å i det hele tatt måtte gjøre noe på telefon-siden. Jeg har prøvd noe som heter MyPhoneExplorer, men denne krever at telefonen settes i USB-debugging-modus, noe som jo ikke er mulig siden telefonen mangler display.

Tips mottas med takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå kjenner jeg lite til Samsung Xcover, men kan ikke du koble til mobilen til tv og få skjermbildet der?

Takk for svar. Har tenkt på den løsningen, men klarer ikke helt å finne ut om det finnes en hdmi-adapter som støtter denne modellen og om man i så fall kan få den til å virke uten å betjene noe i menyene på telefonen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

NetCom-butikkene (og kanskje andre også) tilbyr å flytte data fra din gamle til din nye telefon. De flytter også sms. De har egen PC-programvare til dette. Ta kontakt med dem og hør om de kan hjelpe deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...