Torhild Jansen Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Rapssommerfugl. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
stine55 Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Meget god bilde av dem. Skarpepunkten sitter perfekt. Mvh Stine 1 Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 (endret) Helt nydelig, Torhild, gode og samstemte farger og skarpt og flott Litt usikker på vignettringen, men ser jo at du oppnår full fokus på hovedmotivet ditt med den. Har hatt en drøm om å fotografere sommerfugl i sommer jeg også, men tilfeldighetene har ikke ført meg inn på det så langt, men sommeren er vel ikke helt over enda, så fortsatt en sjans Endret 5. august 2013 av Jentungen2 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 5. august 2013 Forfatter Del Skrevet 5. august 2013 Meget god bilde av dem.Skarpepunkten sitter perfekt.Mvh Stine Tusen takk :) Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 5. august 2013 Forfatter Del Skrevet 5. august 2013 Helt nydelig, Torhild, gode og samstemte farger og skarpt og flott Litt usikker på vignettringen, men ser jo at du oppnår full fokus på hovedmotivet ditt med den. Har hatt en drøm om å fotografere sommerfugl i sommer jeg også, men tilfeldighetene har ikke ført meg inn på det så langt, men sommeren er vel ikke helt over enda, så fortsatt en sjans Tusen takk for en hyggelig kommentar, ja det er spennende å gå på sommerfugljakt Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 (endret) Vakkert "fanget" sommerfugl! Endret 5. august 2013 av Jentungen1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg