Kurt Lekanger Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Japansk blogg hevder å ha fått tilgang til Apples kommende produkter.Video: Er dette iPad 5 og iPhone 5C? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Her har vi en plastboks som kanskje blir dekslet rundt et nytt produkt. Får dere virkelig noe særlig lesere på sånne artikler? Jeg synes disse kommer på rekke og rad og er temmelig innholdsløse. Oppsummer heller når dere vet MYE om fremtidige lanseringer. Som spesifikasjoner, nyheter, lanseringsdato og pris. 5 Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Får dere virkelig noe særlig lesere på sånne artikler? Jeg synes disse kommer på rekke og rad og er temmelig innholdsløse. I det siste har jeg nektet å generere klikk på slike agurk-artikler og går heller direkte-veien til "Diskutér artikler" via: http://www.diskusjon...p?showforum=126 Det rekker i massevis å ta et blikk på forsiden til Amobil og deretter bare følge dette bokmerket til forumet som gir minst like mye. Lenke til kommentar
mbergersen Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Rykter om hvordan et Apple produkt muligens kommer til å se ut? Finnes det noe mer overflødig? Jeg kan allerede fortelle hvordan iPhone 8 blir: Firkanta med runde hjørner. Sånn, da var det ute av verden, så kan mann skrive artikler istedet... Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 (endret) Synes dette virket ganske så troverdig ja. Ipad 5 ser i praksis ut til å bli en forvokst iPad mini, tynn og med liten ramme. Det er det jeg både håper og tror at neste iPad vil by på. (Nåværende iPad er en murstein) La oss bare håpe tynnheten ikke går utover batterikapasitet, ytelse eller kjøling. Endret 5. august 2013 av Jakoozie Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Synes dette virket ganske så troverdig ja. Ipad 5 ser i praksis ut til å bli en forvokst iPad mini, tynn og med liten ramme. Det er det jeg både håper og tror at neste iPad vil by på. (Nåværende iPad er en murstein) La oss bare tynnheten ikke går utover batterikapasitet, ytelse eller kjøling. Ja, det er gode tiltak, ipad har vært både for tung og for stor ramme, tror det er noe de fleste vil sette pris på, også de som argumenterte så hardt for at rammen måtte være sånn for at den skulle våre god å holde i. AtW Lenke til kommentar
TheWinrar Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Får dere virkelig noe særlig lesere på sånne artikler? Jeg synes disse kommer på rekke og rad og er temmelig innholdsløse.I det siste har jeg nektet å generere klikk på slike agurk-artikler og går heller direkte-veien til "Diskutér artikler" via:http://www.diskusjon...p?showforum=126Det rekker i massevis å ta et blikk på forsiden til Amobil og deretter bare følge dette bokmerket til forumet som gir minst like mye. Men artikler som handler om det siste ryktet om en ny Galaxy Note 3 vil du gjerne lese! Apple er bæsj. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Jeg leser mye heller konkret og fyldig info enn om hvordan et tomt skall kanskje blir seende ut, uansett hva produsenten måtte hete. Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Men artikler som handler om det siste ryktet om en ny Galaxy Note 3 vil du gjerne lese! Apple er bæsj. Hvordan kan du påstå dette da? Note 3 (og for såvidt alt annet fra Samsung pr i dag) er fullstendig uaktuelt, og har liten interesse for det. Surrer litt nå, eller bare antar? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg