Jan Erik Engan Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Nett Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Lekkert fra en lavtkrypende J.E. Pass på ryggen. Lite fugler her også i år. Nesten ingen ender - hvor er de? Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 5. august 2013 Forfatter Del Skrevet 5. august 2013 Lekkert fra en lavtkrypende J.E. Pass på ryggen. Lite fugler her også i år. Nesten ingen ender - hvor er de? ...sitter i telt da..så ryggen går det greit med ;) Ny forplass opprettet i går,så noe tidlig..men 5 min å gå fra hjemmet Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Et nydelig bilde av dette 'nettstedet' Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 5. august 2013 Forfatter Del Skrevet 5. august 2013 Et nydelig bilde av dette 'nettstedet' Takker Torhild Lenke til kommentar
stine55 Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 vakkert bilde og fine farger mvh stine Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Vakkert og delikat, med perfekt fokus og fin eksponering. Kunne ellers tenke meg et lite kutt i venstre side for å få oppmerksomheten enda mer rettet mot spindelvevet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 6. august 2013 Forfatter Del Skrevet 6. august 2013 vakkert bilde og fine farger mvh stine Takker Flott. Takker;) Vakkert og delikat, med perfekt fokus og fin eksponering. Kunne ellers tenke meg et lite kutt i venstre side for å få oppmerksomheten enda mer rettet mot spindelvevet. Takker Skal se på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg