Gå til innhold

Hercules 9800PRO, billig på Elkjøp?

PoleCat

Anbefalte innlegg

Har fått en reklameavis fra Elkjøp i posten. Her koster et Hercules Radeon 9800 PRO 128 MB, kr 3495.-.

Har vært inne på f.eks MPX og her koster kortet kr 4.400.-

http://www.mpx.no/asp/produktliste.asp?l=3...9&g2=698&g3=288

Er det det samme kortet eller er det jeg som overser noe?

Er dette et tilbud å slå til på? Jeg mener, slipper jo ventetid og frakt og sånne ting i tillegg. :shrug:

EDIT: Rainbow Six 3: Raven Shield følger også med i prisen...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og det kjekke er at jobber en i Elkjøp, så får en Hercules kortet for rundt 2500 kroner :D

og han/hun som jobber på Elkjøp har ikke lyst til å kjøpe inn flere kort og selge dem med en fortjeneste på 300-400kr :)?

Da jobber ikke han/hun på elkjøp så lenge etter det... :wink:

han/hun kan jobbe lenge der hvis bare de som "ikke" kjøper kortene av dem holder kjeft..

Lenke til kommentar
Og det kjekke er at jobber en i Elkjøp, så får en Hercules kortet for rundt 2500 kroner  :D

og han/hun som jobber på Elkjøp har ikke lyst til å kjøpe inn flere kort og selge dem med en fortjeneste på 300-400kr :)?

Da jobber ikke han/hun på elkjøp så lenge etter det... :wink:

han/hun kan jobbe lenge der hvis bare de som "ikke" kjøper kortene av dem holder kjeft..

Jeg ville sagt det er for mye på spill for lusne 3-400 kroners fortjeneste per kort :wink:

Lenke til kommentar

Var "overrasket" over Elkjøp- vedlegget i BT i dag. Faktisk endel bra. Kansje Elkjøp prøver en ny strategi? Husker de hadde Geforce 2 kort 1000 kroner dyrere enn jeg da ga for Geforce 3. Hvem vet, kansje det en dag kommer et Elkjøp- skjermkort i min PC? Det hadde jeg aldri trodd :-?

Lenke til kommentar
Og det kjekke er at jobber en i Elkjøp, så får en Hercules kortet for rundt 2500 kroner  :D

Tøv og tull. Så stor fortjeneste nekter jeg å tro at de har.

Den som sier det har enten ikke peiling eller driver bare med løgn.

Det er faktisk noe som heter personalkjøp, som enkelte importører opererer med. Når butikken jeg jobber i kjøper fra Panasonic, får vi 10% rabatt i forhold til innkjøpspris. Når en av oss som jobber i butikken kjøper fra Panasonic til privat bruk, får vi ytterligere 10% rabatt i forhold til innkjøpspris. Dette var ett eksempel, og mange andre importører driver med samme praksis, evt. kan man forhandle frem en bedre pris enn innkjøpspris.

Lenke til kommentar

Tøv og tull. Så stor fortjeneste nekter jeg å tro at de har.

Den som sier det har enten ikke peiling eller driver bare med løgn.

Det er faktisk noe som heter personalkjøp, som enkelte importører opererer med. Når butikken jeg jobber i kjøper fra Panasonic, får vi 10% rabatt i forhold til innkjøpspris. Når en av oss som jobber i butikken kjøper fra Panasonic til privat bruk, får vi ytterligere 10% rabatt i forhold til innkjøpspris. Dette var ett eksempel, og mange andre importører driver med samme praksis, evt. kan man forhandle frem en bedre pris enn innkjøpspris.

Kjenner godt til dette når det gjelder brunevarer. Ofte så må man betale på forskudd for å få disse rabattene. Man kan ofte komme ned i 50% av vanlig utsalgspris. Men datavarer er noe helt annet, og det er nok ingen mulighet for dette. Ser mest på dette utspillet på pris som en skrytepost hvor en overivrig selger ovdriver sterkt hvor mye han sparer på det.

Lenke til kommentar

Jeg vart litt imponert da jeg leste den annonsen... Hver gang jeg har gått innom elkjøp så har jeg kun sett ti4800 eller no sånt... Det er nesten så jeg løper ned og henter meg ett kort imorgen... levere tilbake kan man jo og...  

Tror det er et halvår siden jeg var inne hos elkjøp og så et

3dfx Voodoo 5 6000(?) eller no sånt! , glemte å se på prisen da!:(

Lenke til kommentar
Jeg vart litt imponert da jeg leste den annonsen... Hver gang jeg har gått innom elkjøp så har jeg kun sett ti4800 eller no sånt... Det er nesten så jeg løper ned og henter meg ett kort imorgen... levere tilbake kan man jo og

Takk! Takk! Og Takk! For at du sa det. Spør hvem som skal "låne" seg et 9800Pro i høstferien :D

Helt rått!

Etisk eller uetisk who give's a shit! Her utnytter vi godene :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...