PoleCat Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Har fått en reklameavis fra Elkjøp i posten. Her koster et Hercules Radeon 9800 PRO 128 MB, kr 3495.-. Har vært inne på f.eks MPX og her koster kortet kr 4.400.- http://www.mpx.no/asp/produktliste.asp?l=3...9&g2=698&g3=288 Er det det samme kortet eller er det jeg som overser noe? Er dette et tilbud å slå til på? Jeg mener, slipper jo ventetid og frakt og sånne ting i tillegg. EDIT: Rainbow Six 3: Raven Shield følger også med i prisen... Lenke til kommentar
Taggi Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Powercolor sitt kort er enda billigere da (Men kan ikke oc det, tror jeg, var en test et eller annet sted.)Men er bedre hvis du ikke skal oc da. PowerColor Radeon 9800 PRO 128MB DDR: NOK 2,995.00 http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...24&GrpID=1&s=pl Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Og det kjekke er at jobber en i Elkjøp, så får en Hercules kortet for rundt 2500 kroner Lenke til kommentar
chil Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Og det kjekke er at jobber en i Elkjøp, så får en Hercules kortet for rundt 2500 kroner og han/hun som jobber på Elkjøp har ikke lyst til å kjøpe inn flere kort og selge dem med en fortjeneste på 300-400kr ? Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Og det kjekke er at jobber en i Elkjøp, så får en Hercules kortet for rundt 2500 kroner og han/hun som jobber på Elkjøp har ikke lyst til å kjøpe inn flere kort og selge dem med en fortjeneste på 300-400kr ? Da jobber ikke han/hun på elkjøp så lenge etter det... :wink: Lenke til kommentar
chil Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Og det kjekke er at jobber en i Elkjøp, så får en Hercules kortet for rundt 2500 kroner og han/hun som jobber på Elkjøp har ikke lyst til å kjøpe inn flere kort og selge dem med en fortjeneste på 300-400kr ? Da jobber ikke han/hun på elkjøp så lenge etter det... :wink: han/hun kan jobbe lenge der hvis bare de som "ikke" kjøper kortene av dem holder kjeft.. Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Og det kjekke er at jobber en i Elkjøp, så får en Hercules kortet for rundt 2500 kroner og han/hun som jobber på Elkjøp har ikke lyst til å kjøpe inn flere kort og selge dem med en fortjeneste på 300-400kr ? Da jobber ikke han/hun på elkjøp så lenge etter det... :wink: han/hun kan jobbe lenge der hvis bare de som "ikke" kjøper kortene av dem holder kjeft.. Jeg ville sagt det er for mye på spill for lusne 3-400 kroners fortjeneste per kort :wink: Lenke til kommentar
Ben Dover Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Var "overrasket" over Elkjøp- vedlegget i BT i dag. Faktisk endel bra. Kansje Elkjøp prøver en ny strategi? Husker de hadde Geforce 2 kort 1000 kroner dyrere enn jeg da ga for Geforce 3. Hvem vet, kansje det en dag kommer et Elkjøp- skjermkort i min PC? Det hadde jeg aldri trodd :-? Lenke til kommentar
GoL_eoL Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 http://www.pcutstyr.no/index.php?vareid=12...137653ddaf49d6d http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...ID=&GrpID=&s=sr Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 http://www.pcutstyr.no/index.php?vareid=12...137653ddaf49d6d http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...ID=&GrpID=&s=sr Så slipper man jo frakt også når man kjøper fra el-kjøp, så man sparer noen hundre lapper Lenke til kommentar
Battone Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Jeg vart litt imponert da jeg leste den annonsen... Hver gang jeg har gått innom elkjøp så har jeg kun sett ti4800 eller no sånt... Det er nesten så jeg løper ned og henter meg ett kort imorgen... levere tilbake kan man jo og... :o Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Og det kjekke er at jobber en i Elkjøp, så får en Hercules kortet for rundt 2500 kroner Tøv og tull. Så stor fortjeneste nekter jeg å tro at de har. Den som sier det har enten ikke peiling eller driver bare med løgn. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Og det kjekke er at jobber en i Elkjøp, så får en Hercules kortet for rundt 2500 kroner Tøv og tull. Så stor fortjeneste nekter jeg å tro at de har. Den som sier det har enten ikke peiling eller driver bare med løgn. Det er faktisk noe som heter personalkjøp, som enkelte importører opererer med. Når butikken jeg jobber i kjøper fra Panasonic, får vi 10% rabatt i forhold til innkjøpspris. Når en av oss som jobber i butikken kjøper fra Panasonic til privat bruk, får vi ytterligere 10% rabatt i forhold til innkjøpspris. Dette var ett eksempel, og mange andre importører driver med samme praksis, evt. kan man forhandle frem en bedre pris enn innkjøpspris. Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Og det kjekke er at jobber en i Elkjøp, så får en Hercules kortet for rundt 2500 kroner Tøv og tull. Så stor fortjeneste nekter jeg å tro at de har. Den som sier det har enten ikke peiling eller driver bare med løgn. Det er faktisk noe som heter personalkjøp, som enkelte importører opererer med. Når butikken jeg jobber i kjøper fra Panasonic, får vi 10% rabatt i forhold til innkjøpspris. Når en av oss som jobber i butikken kjøper fra Panasonic til privat bruk, får vi ytterligere 10% rabatt i forhold til innkjøpspris. Dette var ett eksempel, og mange andre importører driver med samme praksis, evt. kan man forhandle frem en bedre pris enn innkjøpspris. Kjenner godt til dette når det gjelder brunevarer. Ofte så må man betale på forskudd for å få disse rabattene. Man kan ofte komme ned i 50% av vanlig utsalgspris. Men datavarer er noe helt annet, og det er nok ingen mulighet for dette. Ser mest på dette utspillet på pris som en skrytepost hvor en overivrig selger ovdriver sterkt hvor mye han sparer på det. Lenke til kommentar
dkvam Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Jeg vart litt imponert da jeg leste den annonsen... Hver gang jeg har gått innom elkjøp så har jeg kun sett ti4800 eller no sånt... Det er nesten så jeg løper ned og henter meg ett kort imorgen... levere tilbake kan man jo og... Tror det er et halvår siden jeg var inne hos elkjøp og så et 3dfx Voodoo 5 6000(?) eller no sånt! , glemte å se på prisen da! Lenke til kommentar
GoL_eoL Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Jeg vart litt imponert da jeg leste den annonsen... Hver gang jeg har gått innom elkjøp så har jeg kun sett ti4800 eller no sånt... Det er nesten så jeg løper ned og henter meg ett kort imorgen... levere tilbake kan man jo og Takk! Takk! Og Takk! For at du sa det. Spør hvem som skal "låne" seg et 9800Pro i høstferien Helt rått! Etisk eller uetisk who give's a shit! Her utnytter vi godene Lenke til kommentar
warillion Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Så dette er et bra kjøp? Er det verdt å bytte ut sitt ti4800se i mot dette kortet? Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 http://forum.hardware.no/viewtopic.php?p=1...1215690#1215690 les der!! slik er powercolor radeon 9800pro!! det har Samsung 2.8ns minne, og er et orginalt ATI kort (Built by ATI), og det er IKKE hercules så vidt jeg vet!'kun sapphire og PowerColor som er det i Norge! :wink: :wink: Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Så dette er et bra kjøp?Er det verdt å bytte ut sitt ti4800se i mot dette kortet? Kommer helt ann på hva slags maskin du sitter med nå, og hva du bruker denne til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå