Leonin Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 (endret) Topic! Link til ruteren: http://www.netgear.c...ys/WNR1000.aspx Klarer ikke helt å tyde om den klarer å gi meg det, ser den kan overføre opp til 100mbit, men antar det er mellom enheter på nettverket, og ikke internetthastighet. Understreker at tilkoblingen er trådløs! Takker på forhånd! Endret 5. august 2013 av Leonin Lenke til kommentar
eiik Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Den routeren støtter opp til 150 Mbps trådløst hvis nettverkskortet ditt også gjør det. Så du vil kunne utnytte hele internettlinjen din med denne. Lenke til kommentar
Danek Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 unnskyld meg, men den er søppel! denne vil gi deg 450 mbit/s på det trådløse. du vil ha gigabit forbindelse på det kablede nettverket, spesielt ut mot internett dersom du har over 50mbit bredbånd. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Trådløst vil N150 kunne yte inntil 40-50Mbit Jeg vil anbefale deg å gå opp litt i pris, slik at du får noe som er mer stabilt og rustet for framtiden. En Asus RT-N56U støtter gigabit og har raskere trådløsnett enn N150. Den koster fra 599.-. Vil du ha noe rimeligere, så kan TP-Link ha noen routere som duger. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Nå vet jeg ikke hvordan akkurat den routeren er, men har en av storebrødrene. N750 (wxx4000) og den funker utmerket. Dønn stabil og leverer hastigheten den skal. Makser ut 70mbit linja fra canal digital med den trådløst and then some. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Den routeren din stiller i en helt annen klasse Gromle. Det blir som å sammenligne en Fiat og en Ferrari N150 har en datastrøm på 2,4GHz, mens din er minst dobbelt så rask på 2,4GHz og tre ganger så rask på 5GHz. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå