NiJoh Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Har fått noen pigmentflekker i ansiktet etter at jeg ble solbrent. De er hvite flekker på ellers brun hud. Vil disse flekkene for alltid være der? Det skader selvtilliten min så mye at jeg ikke tør å gå ut. Lenke til kommentar
NiJoh Skrevet 18. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2013 Det går bort. Har hatt det. Hvor lenge måtte du vente? Brukte du noe spesielle kremer? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Jeg brydde meg ikke med det, så jeg fulgte ikke akkurat med på det. Brukte ingen kremer nei. Lenke til kommentar
NiJoh Skrevet 21. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2013 Har hatt det i akkurat 2 uker... Er lotion noe bra mot dette? Bruker aloe vera, men jeg har ikke sett noe forbedring. Lenke til kommentar
NiJoh Skrevet 5. august 2013 Forfatter Del Skrevet 5. august 2013 (endret) Har fått ekstremt dårlig selvtillit, det er pga jeg har fått hvite flekker i ansiktet etter at jeg ble solbrent. Endret 5. august 2013 av NiJoh Lenke til kommentar
kattungen Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Moderatormelding To emner om det samme temaet er slått sammen, og emnetittel endret for å bedre reflektere emnets innhold.Kommentarer på moderering tas på PM. Lenke til kommentar
bruker-262560 Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Jeg kan love deg at ingen bryr seg om de små flekkene der. :-) Lenke til kommentar
Akse Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Jeg ser det nesten ikke. Noe sier meg at du burde lese litt Nesbø Lenke til kommentar
NiJoh Skrevet 6. august 2013 Forfatter Del Skrevet 6. august 2013 Som dere ser har jeg litt pigmentflekker på nesa og panna. Har hatt det i 1 måned ca. Vil det gå bort? Hvis det aldri går bort kommer jeg til å slite psykisk lenge. Går det bort etterhvert tror jeg at psyken min vil bli bedre. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Kan man si at hele livet og lykken avhenger av noen nesten mikroskopiske pigmentforskjeller i huden ...? Unnskyld, at jeg blir litt lattermild, men sier samtidig: slutt å nistirre på deg selv vesle prinsesse!!! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 (endret) Er det bare meg som ikke ser en eneste pigmentflekk på de bildene? Endret 6. august 2013 av Skurupu Lenke til kommentar
NiJoh Skrevet 6. august 2013 Forfatter Del Skrevet 6. august 2013 Har det litt over venstre øyebryn. Lar håret gro nå, Om 1 uke er det ikke synlig pga langt hår. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Ah, ja, ser det nå. Men seriøst, du har større problemer enn pigmentflekker. Virker som du har et veldig usunt forhold til utseende ditt. Vurdert å oppsøkt hjelp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå