knut71 Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Er det noe som peker seg ut som ett ekstra godt kjøp no om dagen i den prisklassen. Trenger ikke kraftig gpu, Lang batteritid og høyest mulig oppløsning på en god skjerm er det jeg er ute etter. Sånn 14-15 tommer segmentet. Mvh Knut Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Tviler på at du får noe av kvalitet i den prisklassen der... Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Blir vanskelig i forhold til prisklassen, tror jeg. Om du går på prisjakt.no er det vel mulig å fylle ut kriteriene, og så får du se hva som dukker opp. Det er jo mulig å finne maskin til prisen, men da må man vel kanskje fire litt på kravene. Lenke til kommentar
Sprokket Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Problemet med 14 " er at disse gjerne blir fyrt opp med innhold, har selv en 14 " med 1600x900 noe jeg er svær fornøyd med, kan bli litt lite hvis enn sitter på avstand. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå