DippyDawg Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Nå? Har det blitt sykkel på deg?☺ Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 8. september 2014 Forfatter Del Skrevet 8. september 2014 Hehe, gammel tråd dette nå, men ja, er vel et år siden jeg kjøpte meg en V-Star 1300 (XVS 1300) og har allerede kjørt 20.000km. på uttallige turer. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Hehe, gammel tråd dette nå, men ja, er vel et år siden jeg kjøpte meg en V-Star 1300 (XVS 1300) og har allerede kjørt 20.000km. på uttallige turer. Hvordan synes du den er å kjøre på langturer da? Regner selvsagt med du liker den med 20000km siste året, men... Har liksom aldri blitt venner med customsyklene selv, men ser jo denne har lavt styre og mer avslappet sittestilling. Følte meg alltid mer sliten med custom enn sportstourer, men jeg er muligens bare snålt designa. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 8. september 2014 Forfatter Del Skrevet 8. september 2014 Jeg er kjempefornøyd med sykkelen og jeg har også prøvd flere andre sykler. Alt fra GSX650F til Triumph Explorer 1200 etc. og min sykkel er mye bedre å kjøre med tanke på sittekomfort. GSX'en er så klart overlegen på svingete veier og Exploreren har litt fra begge sider. Men det er mye smak og behag og vi er alle forskjellige så selv om JEG liker V-Star'en så bør jo ikek andrew gjøre det. Bor du i nærheten så skal du få prøve den en liten runde Lenke til kommentar
DippyDawg Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 (endret) Jammen det var da kjekt å høre. Var litt nysgjerrig på hvordan det gikk... Bare pass deg for bilene, for de er ute etter å kjøre deg ned... Endret 8. september 2014 av DippyDawg Lenke til kommentar
Pop Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Jeg er kjempefornøyd med sykkelen og jeg har også prøvd flere andre sykler. Alt fra GSX650F til Triumph Explorer 1200 etc. og min sykkel er mye bedre å kjøre med tanke på sittekomfort. GSX'en er så klart overlegen på svingete veier og Exploreren har litt fra begge sider. Men det er mye smak og behag og vi er alle forskjellige så selv om JEG liker V-Star'en så bør jo ikek andrew gjøre det. Bor du i nærheten så skal du få prøve den en liten runde Takk for tilbudet. Synd du neppe bor i Møre og romsdal. :-) Gsx600f var faktisk min første sykkel, en 95modell for snart 20 år siden. Lenke til kommentar
DippyDawg Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 (endret) Min første sykkel var en 72mod. Suzuki GT 750. Angrer på jeg solgte den... For 29 år siden. Endret 8. september 2014 av DippyDawg Lenke til kommentar
Pop Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Min første sykkel var en 72mod. Suzuki GT 750. Angrer på jeg solgte den... For 29 år siden. Finnes ikke sykkel som ser mer classic 70s ut enn GT. Du kan angre nå ja, tenker den er verdt atskillig mer i dag enn da. Lenke til kommentar
DippyDawg Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Jupps... Kjøpte den for 3500kr. I dag må du lete lenge for å finne en under 35000. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå