Gå til innhold

Har endelig fått Medal of Honor :-)

Anbefalte innlegg

Spillet er helt sjef. Løp og kjøp! Jeg har aldri split lignende. Skru på beste grafikkløsning, sett alle grafikkinnstillinger på topp og skru opp volumet. Da er det krig! Jeg har ikke opplevd lignende stemning siden jeg så Ørneredet for første gang. Dette er til og med bedre. For en stemning! Nei, dette har jeg ikke tid til. Oppdrag i Trondheim neste...

:smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et godt råd jeg fikk av Brage Kraft Breivik, som testet spillet for gamer.no var at man burde spille på vanskeligste vanskeliggrad, noe som gjør spillet lengre og utfordrende... AIen noen av de tyske soldaten fremviser er helf formiddabel, Jeg har brukt time på time for å klare meg igjennom noen av de gangene i ubåtbasen, og jeg blir fornøyd når jeg blir drept, og kan få starte på nytt.

Nyt spillet mens du spiller ikke hast deg videre fra brett til brett. Og så mye fint scripta stash, tyskerene elsker jo å chatte...

Insh Allah.

Lenke til kommentar

Det finnes en mod slik at man kan spille alle singleplayer bretta på co-op med alle dine beste venner. Det er ikke alle bretta som funker. F.eks der man skal kjøre Kingtiger så virker det ikke. Hadde vært litt teit å sett 4 tanks på rekke og rad da. Driiitfett å spille på det vanskeligste. Men det som er ekstra kult, det er at hver spiller har et hovedvåpen hver. F.eks jeg har sniper + pistol, granat...leif johnny har thompson + p. og g. og ole ivar har rifle + p. og g. Det blir som å spille på multiplayer.

Lenke til kommentar

Ja, har lagt merke til det :smile: Helt rått :eek:

Men jeg har ett problem, egentlig to...

1. Jeg har vært nede i U-båten i Trondheim, hentet papirer og plassert sprengladninger - men blir skutt i fillebiter så fort jeg kommer opp fra ubåten igjen...

2. Jeg må ha ny patch, men må betale for det... :sad:

Lenke til kommentar

Quote:

1. Jeg har vært nede i U-båten i Trondheim, hentet papirer og plassert sprengladninger - men blir skutt i fillebiter så fort jeg kommer opp fra ubåten igjen...

Døde en del ganger her jeg også, men det er egentlig ikke så vanskelig hvis du bruker pistolen på de nærmeste folkene og rifle på de som er lengre unna...og for all del, kom deg bort fra ubåten før den sprenger.... (Hvilken vanskelighetsgrad spiller du på forresten?)

Lenke til kommentar

Det er egentlig ikke en mod da..men det er noe man må skrive inn på snarveiens egenskaper. Den funker ikke på alle brett og den suger egentlig..men du kan prøve det til det kommer en skikkelig mod som funker 100%. Ikke har for store forhåpninger..

D:SpillMOHAAMOHAA.exe +set developer "1" +set ui_console 1 +set g_gametype 2 +map m3l3 +set sv_maxclients 6 +set gamespy 1

Det første (D:SpillMOHAAMOHAA.exe) kommer ann på hvor du har installert spillet..

Sier ifra..det suger :grin:

Lenke til kommentar

jeg forhåndsbestilte MOHAA fra gamesmix.com og fikk det på onsdag(litt etter skjema).

Jeg skulle liksom dratt hjem og hentet spillet nå, men selvfølgelig så har det gått RAS,så veien hjem er stengt.K-A-T-A-S-T-R-O-F-E-!-!-!

Det finns ikke rettferdighet i verden

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...