hpnhansen Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Kommentator Hans-Petter Nygård-Hansen tror Nokia snart må redde seg selv.Kommentar: ? Når vil Nokia begrave Windows Phone? Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Rådgiver? Passe patetisk... 3 Lenke til kommentar
olehn Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Er det ikke sånn at Nokia må betale tilbake de enorme subsidiene de har fått fra Microsoft, før de kan fri seg fra selskapet? Eller husker jeg feil?? Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Om jeg ikke husker feil så ville Nokia ha en egen "avtale" med Google Android da Android var på ca versjon 1,5/6 Da dem ikke fikk det så kan det virke på meg at "store" Nokia da skulle straffe da lille Google Android ved at Nokia ikke kommer med noen Android versjoner. Nokia har etter mitt syn driti seg rett ut da dem faktisk kan lage gode tlf, men "ingen" bruker dem. Så da får vi se om Nokia noen gang kommer med Android, eller går dem muligens for Tizen OS? Lenke til kommentar
amund_l Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Hvorfor referere til NetCom som knapt tilbyr Windows telefoner? 2 Lenke til kommentar
amund_l Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Hvorfor referere til NetCom som knapt tilbyr Windows telefoner? Obs, skulle ha sjekket først. Nå ser jeg at de har 5-, 6-, 7-, 8- og 920 inne. Men det har de ikke hatt tidligere. Lenke til kommentar
PosteMonopolet Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Ofte er det enkle det beste. Sats heller meir på operativsystemet Nokia S40 og kutt ut tungvindte touch mobilar. 1 Lenke til kommentar
buchead Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Hvorfor det? Trodde Windows Phone solgte rimelig greit I mange land.. Som du sier er det vel spesielt Norge som henger litt etter.. Grunnen er artikler som dette, og alle nettaviser som ikke vil innse at Windows Phone er en bra telefon og slakter det meste, uansett hva som kommer.. 6 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Russland største teleoperatører har kastet ut iPhone og tatt inn WP8 mobiler i stedenfor. I Finland er Nokia tilbake foran Samsung , etc etc etc. Det finnes en verden utenfor USA og Norge ( lille USA) 9 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Jeg tror Microsofts Stephen Elop er siste mann som ønsker å forlate det synkende WP-skipet. Det er vel bare et spørsmål om tid før han blir kastet av skuta. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg GCardinal Skrevet 5. august 2013 Populært innlegg Del Skrevet 5. august 2013 Dette er ganske tynt skrevet artikkel med lite til ingen research. Slike saker fremstår mest som reklame for Hans-Petter Nygård-Hansen for å booste/pimpe hans google status... 10 Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Hva tror du, kommer Nokia til å droppe Windows Phone for å redde seg selv, eller gå ned sammen med Microsoft? Hmm... Hva tror jeg egentlig? Jeg... tror på oppkjøp av Nokia før noen av disse tingene skjer. 1 Lenke til kommentar
HiSpeed Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Nå må iOS fanboyen gi seg. "Samme artikkel" skrevet for 1-2 år siden og de er fortsatt i live! Han kan jo heller skrive om hvorfor iPhones markedsandel stadig går nedover (snart nede i ca. 14 % WW). WP ER sakte på vei oppover, WW ca. 4,5 % og i Europa nærmere 10 %. 7 Lenke til kommentar
Populært innlegg alfi Skrevet 5. august 2013 Populært innlegg Del Skrevet 5. august 2013 Problemet med denne artikkelen er at innholdet veldig gjerne kan være betalt propaganda fra konkurerende virksomheter. Pr-byrå som f.eks Geelmuyden.Kieses strategi går jo ut på å innfiltrere sosiale medier for å påvirke folk i den retning som oppdragsgiverne ønsker. Et lite utdrag fra Geelmuydens hjemmeside: Vi må snu det helt rundt og sette kunden i sentrum på en annen måte en før. Vi må ta rollen som tilretteleggere og gjøre ting med og for folk. Da må vi engasjere oss og lytte til hva de har og si, da bygger vi relasjoner. Mer makt ligger i markedet en noen gang tidligere og sosiale medier har først og fremst gitt forbrukerne en kanal til å både belønne og straffe selskaper og merkevarer de vil utøve innflytelse på. Forbrukeren kan bli hørt over hele kloden og de kan utøve en enorm makt umiddelbart, det kan man bare ikke ignorere sier han. 12 Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Husker å lese det samme om android tablets for ca 2 år siden. Etter å ha prøvd windows phone 8 en stund tror jeg absolutt det er levedyktig om det får ett par oppdateringer å nokia slutter å lage tykke telefoner med dårlig specs. 1 Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Nokia er størst på en liten men voksende plattform, å gå for android vil umiddelbart gjøre dem minst på en diger plattform. Hvordan går det med HTC for tiden? 3 Lenke til kommentar
PHCTF Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Husker å lese det samme om android tablets for ca 2 år siden. Etter å ha prøvd windows phone 8 en stund tror jeg absolutt det er levedyktig om det får ett par oppdateringer å nokia slutter å lage tykke telefoner med dårlig specs. Enklere sagt enn gjort. Lenke til kommentar
LocoMortis Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Når vil HTC begrave Android? Jeg tror de snart må redde seg selv. 5 Lenke til kommentar
Josh! Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Husk at forfatteren har holdt på med "data" hele livet. 4 Lenke til kommentar
Knutsi Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 (endret) Jeg fikk nylig en HTC titan med WP 7.8 fra en som trodde telefonen var ødelagt, og hadde kjøpt ny. Titan-telefonen var i utgangpunktet min, men mangelen på apper og ekstremt elendig PDF-leser gjorde at jeg for et års tid siden ikke lenger kunne bruke den, og ga den fra meg. I mellomtiden har jeg kjørt Android. Opplevelsen av å prøve WP igjen etter denne pausen er interessant: det er lynkjapt, elegant, enkelt. Min Galaxy S3 er blitt treg som rakkern etter kort tid, mens denne telefonen suser av gårde. PDF-søtten har også blitt bedre. Jeg ser for meg at hvis Instagram, Legevakthåndboken og en rekke andre apper jeg benytter hadde vært tilgjengelig, hadde jeg lagt vekk Android-telefonen til fordel for den gamle WP-telefonen. Jeg kan ikke se at WP er et dårlig produkt i seg selv. Hvis Microsoft of Nokia har resursser til å pushe og støtte disse telefonene et par år til, og klarer å få de inn hos forhandlere, hvorfor skulle ikke markedsandelen øke nok til at det blir interessant å utvikle kjerne-appene? (Ruter er allerede på WP, samme med DNB). Jeg mistenker at denne skuta bare synker hvis man velger å ikke pumpe ut vannet inntill videre. I det lange løp kan det lønne seg, spesielt for Microsoft, og vi forbrukere får en reèll tredje konkurrent i mobilmarkedet som har en interessant vinkling på grafisk grensesnitt. Endret 5. august 2013 av Knutsi 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg