Smedsrud Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Ny betadriver er ute nå.AMD retter på det største problemet med CrossFireX Lenke til kommentar
reger Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Litt sent? Driveren ble lagt ut 1.8 om ikke tidligere. Kanskje dere får testet dette i nær fremtid, for å se om det faktisk ble bedre? Reger Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Det burde vel også nevnes at det ikke gjelder for Eyefinity enda heller Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Litt sent? Driveren ble lagt ut 1.8 om ikke tidligere. Kanskje dere får testet dette i nær fremtid, for å se om det faktisk ble bedre?Reger http://www.anandtech.com/show/7195/amd-frame-pacing-explorer-cat138 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Metro: Last Light * http://www.guru3d.com/articles_pages/amd_framepacing_review_with_catalyst_13_8_fcat,10.html Lenke til kommentar
morten_b Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 "bildet river" ??? Og det betyr ? Noen som ukritisk har tatt i bruk Google translate her ? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 "bildet river" ??? Og det betyr ? Noen som ukritisk har tatt i bruk Google translate her ? Såkalt Micro-stuttering. Bildet river gir en grei forklaring føler jeg men det er forståelig at man foretrekker Micro-stuttering siden det er et velkjent og brukt begrep. Lenke til kommentar
Felon Musk Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Men har ikke microstuttering vært et problem helt siden crossfire ble født? Er dette en fix for fremtiden, eller er det kun optimalisering for dagens grafikkort? Lenke til kommentar
blinc Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Riving=Tearing, og tearing er ikke det samme som microstuttering. 1 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Riving=Tearing, og tearing er ikke det samme som microstuttering. Er du sikker? Utifra artiklene jeg har lest så skal det være det samme, siden jeg selv ikke har opplevd det så skal jeg ikke stille meg alt for skråsikkert til det men henviser til denne fra hexus Lenke til kommentar
blinc Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Tearing kan man se på et stillbilde. Microstuttering kan man (naturligvis) ikke se på et stillbilde da det er ujevne pauser i bildet. 1 Lenke til kommentar
Tori35 Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Noen som vet når/om det kommer en whql driver før 13.8?? Lenke til kommentar
HKS Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Interesant å se at det kun er DirectX 10 og 11 spill som kjører på et oppsett med enkel skjerm som er støttet nå i første omgang. Det er jo i Eyefinity oppsett at man virkelig trenger flere GPU'er koblet sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå