Marinius Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Hei Kjøpte meg nylig en pc med Win 8. Ettersom jeg er ganske avhengig av fungerende mail, må jeg altså få den til å funke. Problemet mitt er: Hvordan får jeg den forhånd installerte mail applikasjonen til å automatisk starte ved oppstart og alltid kjøre i bakgrunnen? I tillegg til å få pop-up eller noe når jeg får en ny mail. Selvfølgelig da også stille automatisk oppdatering av innboks hver X min. Håper på hjelp! Mvh Nikolai Lenke til kommentar
myhken Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Hos meg kjører i alle fall mail appen hele tiden, i alle fall om du har startet den en gang. Da får du opp popup melding oppe til høyre når det kommer ny epost. Jeg har ikke endret på noen innstillinger, men bruker Microsoft konto for å logge meg på pcen. Så tror egentlig at mail appen bare virker slik som du ønsker så fort du har satt den opp. 1 Lenke til kommentar
Sprokket Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Hos meg kjører i alle fall mail appen hele tiden, i alle fall om du har startet den en gang. Da får du opp popup melding oppe til høyre når det kommer ny epost. Jeg har ikke endret på noen innstillinger, men bruker Microsoft konto for å logge meg på pcen. Så tror egentlig at mail appen bare virker slik som du ønsker så fort du har satt den opp. Samme her. Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Her og. Jeg tror det skal gå ant å bruke flere e-post adresser i mail appen samtidig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå