Ovidia2 Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Wild Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Lettkledde damer på panseret av glinsende nye biler i reklamene er vi jo vant med. Dette er noe annet. Tipper du har tatt med deg modellen til Båstnes i Sverige. Jeg kjenner ikke til noe annet sted hvor opphopning av bilvrak har fått stå så lenge at trær har vokst tvers gjennom dem. Har jo vært der et par ganger sjøl, men uten vill "jungeldame". Skikkelig bra setting. Jeg plukker V2 som favoritt der også plasseringen av signaturen er et stort pluss. Roar 1 Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Alltid en fryd å se dine bilder....du evner å holde en god stander på alt du gjør...vel i hvertfall de vi får se ;) 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 5. august 2013 Forfatter Del Skrevet 5. august 2013 Mange takk Roar og Jan Erik for deres fine tilbakemeldinger det satte jeg stor pris på! MVH Tove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg