Gå til innhold

Er det jenter i forumet?

Ohord

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det ikke flere? Kanskje det skulle vært en funskjon på forumet der det stod om du var gutt eller jente...

Hvis det er jenter du er på jakt etter så har www.spraydate.no en funksjon der du kan søke på jenter.

Vet ikke hvor viktig det er for deg å ha dette på et hardware forum, men for meg så er det helt urellevant...

Hva er neste ?? Ønsker du profiler med bilde der du forteller om deg selv og legger ut kjedebrev og ha en gjestebok ? :-?

Lenke til kommentar

Er det ikke flere? Kanskje det skulle vært en funskjon på forumet der det stod om du var gutt eller jente...

Hvis det er jenter du er på jakt etter så har www.spraydate.no en funksjon der du kan søke på jenter.

Vet ikke hvor viktig det er for deg å ha dette på et hardware forum, men for meg så er det helt urellevant...

Hva er neste ?? Ønsker du profiler med bilde der du forteller om deg selv og legger ut kjedebrev og ha en gjestebok ? :-?

det er fler på www.dagbladet.noblink :wink:

Lenke til kommentar

det er fler på www.dagbladet.noblink :wink:

Det er ikke for min del, men jeg har sett flere (les: veldig mange) ganger at folk har spurt om en person er jente eller gutt, og denne tråden er ikke den første av sitt slag.

Lenke til kommentar
Jentene på dette forumet er:

Penta

adawen

m-lady

Dikky

:smile:

du leser ikke heletråden nei .. se hva jeg skrev over ..

Jeg leste nok (nesten) hele tråden. Så nok bare ikke innlegget ditt :oops:

Lenke til kommentar

Ang dette med damer her osv så er jo det selvfølgelig koselig ,men ikke såå farlig. Det er mye mer morsomt og lese litt på Spraydate da.. Og ikke minst og legge inn personer du har knipset bilde av innpå spraydate. Snart skal "Mr.Prelude man" inn der ,men nok om det altså.

Men jeg har ikke tall,fører ikke logg,spør ikke etter kjønn. Synes det er alt for mye forskjellsbehandling mellom kjønnene når vi bare snakker om forskjellige ting. I virkeligheten blir det selvfølgelig noe annet ,men på nett skal man ikke forskjellsbehandle til den graden.

PS: Jeg fryser på hendene nå.. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...