No Matter What You Say Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Inspirasjonskilde: http://fitnessbloggen.no/bli-sterkere-i-chins/ Hallais. Da er det på tide å øke antall chins. På nåværende tidspunkt tar jeg knapt 8. Så planen er å ta 16 om 6 ukers tid. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Vel og bra at du vil trene, men hvorfor skal du absolutt ta så mange chins? Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 5. august 2013 Forfatter Del Skrevet 5. august 2013 Vel og bra at du vil trene, men hvorfor skal du absolutt ta så mange chins? Show off for små chicks neida, joda. Jeg driver å klatrer litt på si, så da kan det være praktisk å klatre en del chins. Jeg har også skadet kneet, så jeg kan ikke ta markløft og diverse andre øvelser.. så tenker dette kan være med på å bygge kjernemuskulatur også Lenke til kommentar
treningskisen Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Skjønner ikke hva som menes av 90% av max, også sier de 50% av max, men med det samme antallet repetisjoner? Det betyr at man ikke løfter kroppen helt opp da, tenker jeg. Lenke til kommentar
vapudu Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Skjønner ikke hva som menes av 90% av max, også sier de 50% av max, men med det samme antallet repetisjoner? Det betyr at man ikke løfter kroppen helt opp da, tenker jeg. Nei, det er nettopp antall repetisjoner som er forskjellen. Prøv å les en gang til. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Show off for små chicks neida, joda. Jeg driver å klatrer litt på si, så da kan det være praktisk å klatre en del chins. Jeg har også skadet kneet, så jeg kan ikke ta markløft og diverse andre øvelser.. så tenker dette kan være med på å bygge kjernemuskulatur også Ta manualer mellom beina når du tar chins så fort du klarer 10 stk. Da blir du fort mye sterkere. Lenke til kommentar
treningskisen Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Ah.. Stemmer det. Jeg så det nå, var litt vel mye max mellom begrepene, dermed forvirret. x) Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 5. august 2013 Forfatter Del Skrevet 5. august 2013 Ta manualer mellom beina når du tar chins så fort du klarer 10 stk. Da blir du fort mye sterkere. Kanskje jeg gjør det etter 3 uker, vi får se foreløpig holder jeg meg til programmet I går tok jeg 6 sett med 4 repetisjoner, og det skal jeg i dag også. Så langt ned jeg kommer og så langt opp Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Kanskje jeg gjør det etter 3 uker, vi får se foreløpig holder jeg meg til programmet I går tok jeg 6 sett med 4 repetisjoner, og det skal jeg i dag også. Så langt ned jeg kommer og så langt opp Eventuelt ta vektbelte og fest vektskiver i Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 5. august 2013 Forfatter Del Skrevet 5. august 2013 (endret) Eventuelt ta vektbelte og fest vektskiver i Det er mye mer behagelig ihvertfall. Da er 2. Akt undergjort. Skaffet meg en logg har jeg også Endret 5. august 2013 av Fasit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå