Oddveig Henny Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Balder har fått en lekekamerat Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Solvip Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Nydelig pus og morsomt bilde:) Lenke til kommentar
5 d II Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Fint bilde! Heldig med øyeblikket! Det motivet ventet nok ikke på at du skulle bli ferdig med kamerainnstillingene. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 (endret) Morsomt øyeblikksfoto - godt utført Er ikke helt fortrolig med utsnittet - ville helst hatt med hele katten, men om du ikke har den muligheten ville jeg kutta litt i venstre side - den avkutta labben kan forstyrre litt og da er det ofte like greit å kutte lenger inn i bildet. Kan også tenke meg et lite kutt i toppen, slik at kanten går mer i nakken på katten. Endret 5. august 2013 av Astrid E. Saltveit Lenke til kommentar
Oddveig Henny Skrevet 5. august 2013 Forfatter Del Skrevet 5. august 2013 Takk til Sølvi, 5d II og Astrid for tilbakemelding. Jeg ser at bildet kan kuttes slik du foreslår Astrid. :-) :-) :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg