snusbogey Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Hei , kjørte noe taxi for noen kompiser i helga, så hadde han ene med ei dame ( ikke hans dame, for han har dame og han kjente hene ikke heller ) men såfall når kompisen min gikk av bilen, spurte hun om jeg kunne kjøre litt vekk , så når vi hadde kommet litt vekk begynte hun å kline med meg. hun var ikke veldig full. nå idag har hun tatt kontakt fordi hun hadde vist mista noe i bilen min. har dere noen tips hvordan jeg kan ta kontakten med hun å få hun ? trenger virkelig hjelp , er sykt gira på henne Lenke til kommentar
sunbeam-transformer Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 vær deg selv og ikke prøv og være bedre en det du er. vær ærlig så skal det nokk gå bra. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Ble det utveklset ord i bilen? Men ja, henger meg på første tipset; Vær deg selv, vær en god versjon av deg selv. Ærlighet. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Bruk AXE så ordner alle dameproblemer seg. Lenke til kommentar
sunbeam-transformer Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 hehe macgyver har svaret på alt! 1 Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 nå idag har hun tatt kontakt fordi hun hadde vist mista noe i bilen min. Eller så er hun bare smart pike og finner på unnskyldninger til å se deg igjen. Hvordan ta kontakt med henne? Tenker du hva du skal si for at du skal få se henne igjen? Du kan si at du skal til x klokken y nå på torsdag/fredag og lurer på om hun vil bli med? Ikke kino. Eller du lager en stor porsjon skikkelig gode z på lørdag , vil hun komme innom og få seg litt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå