John Kr Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Hei Har tenk å oppgradere 2 av mine elde PC'er. Kan jeg flytte et ATI Radon 7500 skjermkort fra P4T-E maskinen over til P2B hovedkortet. Det er vanlig AGP sokkel på begge kortene. Usikker på dette med 1.5volt kontra 3.3 volt. Kan jeg montere et ATI Radon 9200 kort på P4T-E hovedkortet. Har tenkt å bytte ut prosessoren på P4T-E hovedkortet. Har en 1,7Ghz prosessor med 256 cach minne, de nye har 512. Alle går på 400 FSB. Hvilken prosessor kan jeg kjøpe? Har lest manualen til begge hovedkortene, her kommer det ikke helt klart frem hva som passer sammen. Dette pga at det er nyere komponenter vi snakker om. Er det noen som har erfaring med dette. Takker for alle svar. Lenke til kommentar
Troy Henrik Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 LENGE leve trippel posting Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Kan jeg flytte et ATI Radon 7500 skjermkort fra P4T-E maskinen over til P2B hovedkortet. Det er vanlig AGP sokkel på begge kortene. Usikker på dette med 1.5volt kontra 3.3 volt. Ifølge denne tabellen, så har Radeon 7500 Universal AGP, noe som betyr at kortet normalt vil fungere både i 1,5V og 3,3V spor. Mitt P2B-LS har AGP 1.0, noe som betyr 3,3V. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå