Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Melde flytting til skatteetaten

Ilcapo93

Anbefalte innlegg

Hei!

Har nylig flyttet til Setermoen leir for å jobbe her som grenader i noen år. Dessverre har det seg slikt at boligkontoret som skulle fikse meg en leilighet rotet det til og jeg har havnet på en hybel som jeg har blitt fortalt er midlertidig, men de vet ikke hvor lenge. Jeg har flere ganger spurt om å bli flyttet til en leilighet men de har altså gitt ut alle og det er fortsatt noen som ikke har et sted å bo og må sove på kaserne. Ble bare pent bedt om å komme tilbake om noen uker og spørre igjen.

Jeg har blitt fortalt at jeg MÅ melde flytting innen 8 dagen fra innflytting til skatteetaten hvis mitt opphold er lengre enn 6 mnd. Dermed sitter jeg igjen med et lite problem. Jeg vet ikke hvor lenge jeg må bo i hybelen før jeg får flytte.

Burde jeg satse på at alt går bra og at jeg får leilighet neste gang jeg svipper innom boligkontoret? Eller burde jeg bare melde om flytting til den hybelen jeg bor i nå og hvis jeg får leilighet innen 6 mnd melde om flytting igjen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Meld flytting. Meld flytting på nytt når du har fått ny adresse. Dette er i utgangspunktet ikke noe problem. Men jeg ville hørt med dem om du kan oppgi postadressen deres til dem, slik at du slipper å sjekke om post senere blir sendt til leiligheten fordi folk ikke oppdaterer adresselistene sine. Så kan du legge inn postadressen som Grenadier XY c/o Setermoen, PB 0007 Gokk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...