Snylter Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Vær glad du ikke traff min bil og ble observert.. Det ville kostet deg svært mye. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 (endret) Vær glad du ikke traff min bil og ble observert.. Det ville kostet deg svært mye. ok. EDIT: det du håper, at noen lager liten ripe så du kan be de betale for ny lakkering eller? keep hustlin cuz. Endret 5. august 2013 av Slettet-INkUtP Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 (endret) ok. EDIT: det du håper, at noen lager liten ripe så du kan be de betale for ny lakkering eller? keep hustlin cuz. Jeg håper bilen min kan holdes skadefri, det er en farge som er skikkelig ekkel å lakkere opp igjen. Hvis noen lager skade på den må de regne med at det er bortimot en hellakkering ganske fort. Og lakken koster "litt" mer enn standardfarger.. Endret 5. august 2013 av Snylter Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Jeg håper bilen min kan holdes skadefri, det er en farge som er skikkelig ekkel å lakkere opp igjen. Hvis noen lager skade på den må de regne med at det er bortimot en hellakkering ganske fort. Og lakken koster "litt" mer enn standardfarger.. hehehehe flaks for meg at jeg bare traff skiltet. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Hvis noen lager skade på den må de regne med at det er bortimot en hellakkering ganske fort. Og lakken koster "litt" mer enn standardfarger.. Nå må du jo regne med at ikke nødvendigvis forsikringsselskapet godkjenner hellakkering på grunn av en liten skade selv om du skulle mene at det er nødvendig da ... 1 Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Nå må du jo regne med at ikke nødvendigvis forsikringsselskapet godkjenner hellakkering på grunn av en liten skade selv om du skulle mene at det er nødvendig da ... Det de derimot er med på er lakkering av tilstøtende flate inntil det ikke er synlig fargeforskjell. Ellers skulle jeg alltids klart å få de pengene ut av idioten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Det de derimot er med på er lakkering av tilstøtende flate inntil det ikke er synlig fargeforskjell. Ellers skulle jeg alltids klart å få de pengene ut av idioten. hehehehehe vil ikke bråke med deg bro og med bro mener jeg ikke min bro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå