Gå til innhold

Kom borti en bil når jeg rygget.

Gjest Slettet-INkUtP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-INkUtP

Vær glad du ikke traff min bil og ble observert.. Det ville kostet deg svært mye.

ok. :ohmy:

EDIT: det du håper, at noen lager liten ripe så du kan be de betale for ny lakkering eller?

keep hustlin cuz.

Endret av Slettet-INkUtP
Lenke til kommentar

ok. :ohmy:

EDIT: det du håper, at noen lager liten ripe så du kan be de betale for ny lakkering eller?

keep hustlin cuz.

Jeg håper bilen min kan holdes skadefri, det er en farge som er skikkelig ekkel å lakkere opp igjen.

Hvis noen lager skade på den må de regne med at det er bortimot en hellakkering ganske fort.

Og lakken koster "litt" mer enn standardfarger..

Endret av Snylter
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP

Jeg håper bilen min kan holdes skadefri, det er en farge som er skikkelig ekkel å lakkere opp igjen.

Hvis noen lager skade på den må de regne med at det er bortimot en hellakkering ganske fort.

hehehehe

flaks for meg at jeg bare traff skiltet.

Lenke til kommentar

Nå må du jo regne med at ikke nødvendigvis forsikringsselskapet godkjenner hellakkering på grunn av en liten skade selv om du skulle mene at det er nødvendig da ...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nå må du jo regne med at ikke nødvendigvis forsikringsselskapet godkjenner hellakkering på grunn av en liten skade selv om du skulle mene at det er nødvendig da ...

Det de derimot er med på er lakkering av tilstøtende flate inntil det ikke er synlig fargeforskjell.

Ellers skulle jeg alltids klart å få de pengene ut av idioten.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP

Det de derimot er med på er lakkering av tilstøtende flate inntil det ikke er synlig fargeforskjell.

Ellers skulle jeg alltids klart å få de pengene ut av idioten.

hehehehehe vil ikke bråke med deg bro

og med bro mener jeg ikke min bro.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...