kjerstiNa Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Fluen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Opp skal jeg - opp! Brukbar skarphet på lille flue. Hvorvidt støyen burde vært dempet ytterligere får bli en smaksak og åpent spørsmål. Her nærmer du deg vel det som kalles minimalisme. Kanskje kunne du nøyd deg med 2/3 av flata og kutta vekke den høyre diagonalen for dråpen der oppe kjemper faktisk litt med hovedmotivet om oppmerksomheten. Det holder kanskje med en dråpe med brukbar skarphet som flua er på vei mot? Men så er det den smaken og baken da - som vi liksom aldri kommer utenom. Roar Lenke til kommentar
kjerstiNa Skrevet 4. august 2013 Forfatter Del Skrevet 4. august 2013 Opp skal jeg - opp!Brukbar skarphet på lille flue.Hvorvidt støyen burde vært dempet ytterligere får bli en smaksak og åpent spørsmål.Her nærmer du deg vel det som kalles minimalisme.Kanskje kunne du nøyd deg med 2/3 av flata og kutta vekke den høyre diagonalen for dråpen der oppe kjemper faktisk litt med hovedmotivet om oppmerksomheten.Det holder kanskje med en dråpe med brukbar skarphet som flua er på vei mot?Men så er det den smaken og baken da - som vi liksom aldri kommer utenom.Roar Ja mange måter å kutte på Jeg eksperimenterer litt med enkle og store flater, på slike motiv. Syntes at omgivelsene bidrar litt med stemningen. Blir det helt innpå føles det litt som atter et bilde. Bortsett fra hvis insektet er kjempebra, og fortjener det. så jeg prøver meg frem med flere kutt, før jeg bestemmer meg, så det kan jo være en smaksak. Når det gjelder støy, så bruker jeg jpg til nett, da RAW ikke går på alle sider, og jeg ,må lære meg å fjerne slikt støy. Det håper jeg å få til ut over høsten Takk for innspill og kommentar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg