Kai PetterJohansen. Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Nymfe den har fanga en insekt som den spiser på. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Har du sett da, tror jammen meg det er ett saksedyr, men mulig jeg tar feil :-) Artig at du viser oss så flotte bilder av øyenstikkerne. Har tatt en liten pause fra dem, men lurer på om det skjer noe spennendes i miljøet dems de nærmeste ukene, har du noen erfaring med det ? Hilsen Anita, alias Jentungen2 Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 4. august 2013 Forfatter Del Skrevet 4. august 2013 Tusen takk for kommentaren nymfer er som rovdyr de tar andre insekter som de kan klare og fange det gjør de hele sommeren jeg har sett de har prøvd seg på sommerfugler og men det var ikke lett. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Veldig flott dette Kai Petter Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 4. august 2013 Forfatter Del Skrevet 4. august 2013 Tusen takk til Magnar. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Hei. Imponerende skarphet og detaljer. En inspirasjonskilde ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 5. august 2013 Forfatter Del Skrevet 5. august 2013 Tusen takk til Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg