Jentungen2 Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Tar vi lunsjen her i dag ? Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Ble ikke bedre i full størrelse. Men bildet hadde nok kommet bedre fram om du hadde valgt helsvart bakgrunn istedenfor grå. Utsnitt og komp. er det ingenting å si på. Slike bilder som dette får lett litt blast over seg grunnet litt dis. Jeg ville forsøkt litt lysdemping og kontrastøkning. M.a.o. jobbe litt med kombinasjonen Brightness/Contrast. Bordet og benken skaper en fin forgrunn og er medvirkende til dybdefølelsen der bakgrunnen fremstår i full dybdeskarphet. Roar Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 5. august 2013 Forfatter Del Skrevet 5. august 2013 (endret) Tusen takk for kommentaren, Roar Nyttige tips og betraktninger for meg Satte på en sort bakgrunn nå, og synes det funker ganske bra, kanskje litt bedre ? Var nemlig selv også bevisst dette med det litt blasse, spesielt i bakgrunnen på bildet, men mest sannsynlig dis som du sier. Har lagt ut en V2 der jeg har kjørt på med mer kontrast og dempet høylyset noe, fant ikke noen spak for brightness i LR5, tror ikke jeg hadde det i LR4 heller, så må være en annen kombinasjon eller navn på det her, mistenker at clarity spaken er den som skal gjøre nytten her, men den har jeg allerede justert med :-) Endret 5. august 2013 av Jentungen2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg