Marius_123 Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Noen som vet hva om jeg kan ha virus? mest sannsynlig så har jeg vell det, sikkert opptiol flere også, men når jeg starter div. .exe filer (f.eks Steam.exe StyleXP.exe og mIRC.exe) så får jeg denne beskjeden : Steam.exe has encountered a problem and needs to close. We are sorry for the inconvenience. og jeg klikker "Dont send error report". kan noen hjelpe? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Last ned antivirusprg. og annet sikkerhetsutstyr. Linker og forklaring fra mine hjemmesider: http://home.no.net/janegilg/Sikkerhet.htm Lenke til kommentar
notorled Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Nja, tviler litt på om det kan være virus, men du kan jo prøve å oppdatere xp. Kan hende at det ligger der. Eller oppdatere programmene inviduelt. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Jepp. Men du bør ha et antivirusprg. (samt brannmur) på maskinen. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 *Flyttes til rett kategori* Lenke til kommentar
Marius_123 Skrevet 27. september 2003 Forfatter Del Skrevet 27. september 2003 har prøvd å oppdatere XP! ble bare værre Lenke til kommentar
Marius_123 Skrevet 27. september 2003 Forfatter Del Skrevet 27. september 2003 JEG76: Skulle så gjerne hatt en serial til ditt virusprog. da vettu =P Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Det er gratis!!! Du får kode i mail gratis! Get Your AVG for free! New - AVG Free edition is now available for all single home and non-commercial end users Worldwide! Closer information you can find in end user license agreements. For testing purposes in commercial user sector we recommend AVG TRIAL version of new product AVG 7.0 Professional. Here, you can get your free copy of the AVG Anti-Virus System - AVG Free Edition and you will be able to use it without any limitations for life of the product. You can download free Updates to get the latest program virus databases. Download, install and use AVG Anti-Virus Free Edition and get: AVG Resident Protection AVG Email Scanner AVG On-Demand Scanner Basic Scheduled Tests Free Virus Database Updates Automatic Update feature Easy-To-Use Interface Automatic Healing of infected files AVG Virus Vault for safe handling of infected files Basic user Interface only Disabled Advanced Scheduling of Tests Disabled Creating of Your Own Tests No Technical Support Are you interested ? If you are interested in our offer and you would like to get your free copy of AVG Anti-Virus System, you will need to : agree to the AVG Free Edition license agreement fill in the simple questionaire form download the program distribution package check your email - you will get your private AVG License number via email. install the program http://www.grisoft.com/us/us_dwnl_free.php Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå