Terje Solfugl Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Kvinand Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Bildet er bra, bare en del undereksponert . Ett trinn opp (1/500s i stedet for 1/1000) hadde gjort den nødvendig endring. Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Her har du eksponert meget bra, Terje - slik at du har detaljer over hele toneomfanget. Det mørkeste kan nok virke detaljløst på en dataskjerm, men du har verken gjengrodde detaljer eller utbrente høylys. Du kunne selvsagt lysnet skyggene noe, men det vil ikke avsløre noen interessante detaljer Flott perspektiv og flott komposisjon ! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Jeg tror jeg like gjerne henger meg på Birger Mulvik så slipper jeg å skrive omtrent det samme - bare med litt andre ord. Roar Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Jeg var nok litt rask på labben der, det innrømmes herved. Bildet er nok nært optimalt eksponert ser jeg også etter litt finstudering. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Fargerikt og flott Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg