webbylix Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 (endret) Jeg holder på å lære meg Java, men føler det er litt ensformet og kjøre programmet i terminalen. Jeg vil gjerne utvikle et program som er mer visuelt og vises som et desktop-program. Hvordan gjør man dette? Takk på forhånd Endret 4. august 2013 av webbylix Lenke til kommentar
webbylix Skrevet 4. august 2013 Forfatter Del Skrevet 4. august 2013 Jeg tror jeg fant det ut: http://www.centerkey.com/mac/java/ Lenke til kommentar
webbylix Skrevet 4. august 2013 Forfatter Del Skrevet 4. august 2013 Noen som vet om noen app på Mac App Store som er skrevet i Java? Eller har det ikke noe å si om appen er skrevet i Java? Lenke til kommentar
quantum Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 (endret) Høres ut som du lurer på to ting 1) hvordan pakke en java-app for mac 2) hvordan lage et java gui sitstnevnte har minst tre svar a) Swing som er Java's gui-bibliotek b) gwt som er Eclipse-utgaven av det samme c) Java FX som er ... google selv. De beste eksemplene på hvor bra gui du kan skrive i java er egentlig java-ide'er som eclipse, intellij og netbeans. disse verkrtøyene hjelper deg også å lage tilsvarende gui selv. Endret 4. august 2013 av quantum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå