Gloms Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Har et Logitech K400r Fått meg ny pc og koblet det opp til den. Lastet ned programvare, men det virker som om det er noe galt. Musepekeren kan plutselig henge seg opp og hakke bortover skjermen. Og plutselig er den veldig mye tregere enn den skal. Etter en stund fungerer det normalt igjen. På den forrige pcen fungerte det helt fint så jeg skjønner ikke hvorfor det plutselig skal begynne å fuske nå. Står i logitech programmet at batteriet er fullt så det kan det ikke være? Noen som har no tips? Kjører windows 8 nå, istedenfor 7 som var på den gamle pcen, hvis det har noe å si. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 noen har klagd på at det er problemer med logithech programvaren når man har windows 8... Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 5. august 2013 Forfatter Del Skrevet 5. august 2013 Er det noe jeg kan gjøre for å fikse det? Lenke til kommentar
KimmiK Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Er det noe jeg kan gjøre for å fikse det? Kan hende du har forsyrrelser i den USB porten du bruker, prøv andre porter kanskje Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 6. august 2013 Forfatter Del Skrevet 6. august 2013 Jeg har 5 USB porter i Pcen. Har prøvd alle. Problemet kommer uansett. Musa lagger over skjermen og når jeg skriver henger tastaturet etter. Andre som har tips til hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 8. august 2013 Forfatter Del Skrevet 8. august 2013 Har funnet ut at hvis jeg holder tastaturet på høykant fungerer det helt fint. Veldig rart, men da funker det. Legger jeg det ned på bordet er det like elendig igjen. Ingen som har no tips til hva jeg kan gjøre for at det skal funke? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 kansje det er en løs kontakt inne i tastaturet? kansje prøve å skru det opp og sjekke om pluggene mellom ting er ordentlig i? uten og ødlegge det enda mer selfølgelig... Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 8. august 2013 Forfatter Del Skrevet 8. august 2013 (endret) Ingen løse kabler eller koblinger inni tastaturet. Åpnet det og sjekket. Er det sånn at dette tastaturet kom før windows 8 og derfor ikke er kompatibelt med windows 8? Og at det ikke er noe jeg kan få gjort for å fikse det? Endret 8. august 2013 av Gloms Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå