Gå til innhold

HJelp til kjøp av PC mus

Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

jeg har tenkt å kjøpe en ny pc mus, men er ikke sikker på hvilken.....

jeg bruker den for det meste til å spille, og jeg spiller mest FPS spill.

jeg vil ikke ha Razer.

jeg kan bruke opp til 1000 kr på musen.

jeg har sett på Logithech sin G500s og G700s.

jeg lurer på om jeg burde ha en av dem eller om jeg burde ta en anen en....

Noen som kan hjelpe?

ps. nå bruker jeg en Logithech Performence MX(ikke så bra til gaming, jeg vet)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å kjøpe datamus for spill er en veldig individuell sak. Du burde egentlig fått prøve hva som passer deg best. Hvorfor du ikke vil ha razer mus vet jeg ikke, men kan anbefale Roccat Kone XTD. Denne kan du stille vekt på og har opp til 8200DPI oppløsning.

Lenke til kommentar

expert, elkøp, spaceworld eller lignende? Eg ville gått for noe kjent og velger sjeldent nye produkter hvis ikke jeg har prøvd de før.Hvet ikke hvordan Logitech Performance er, men hvis du har prøvd MX518 og synest denne passer sånn ca i forhold til høyde og slikt vil jeg tro at Roccat kone kan være et OK valg for deg. Hvis du bor "på landet" og har muligheten for å reise inn til en butikk/senter, vil jeg anbefale deg å reise inn og prøve/kjenne på litt forskjellig. Er du egentlig ganske bestemt på 500s eller 700s, så er den største forskjellen at 700s har mer støtte for tommelen. Personlig så liker jeg å støtte tommelen i musmatta, men det er noe du vet selv hva du liker.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

har både ekspert og spaceworld i nærheten av meg, men ingen av dem kan man prøve muser i....

og G400/MX518 passer ikke til meg, har brøvd broren min sin G400 og den fikk jeg vondt i hånda av.....

logithech Performence MX ligner egentlig ganske mye på logithech G700, bare mye dårligere...

men etter å ha snakket med en på et anet forum tror jeg jeg tar Corsair M40....

Endret av Slettet-RnjNn5NbHl
Lenke til kommentar

Viss du skal kjøpe mus til FPS er optisk sensor veien å gå. Prøv å styre unna laser sensorer. Som tidligere nevnt er valg av mus veldig personlig. Det er viktig at musa har en god sensor og er ergonomisk - passer godt i handa. Kan bare si med en gang at razer har en av dei beste sensorane på markedet.

Logitech G400

Razer Deathadder 2013

Steelseries Kana - Denne eiger eg personlig

Roccat Kova/Savu

Zowie AM/FK

Corsair Raptor M40/M30

Her kan du trygt velge blant nokken av dei bedre musene. Finn ut kas grep du bruker og finn den som passer best for deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...