Steinar2k Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Vil bare si at dette er en utrolig dårlig webshop pga. utrolig treig behandling av min sak. Har nå tatt de 1 uke for å pakke og sende en CPU kjøler og et HK, og det er ikke pakket enda. Jeg har betalt på forhånd også. Skal aldri bestille fra disse igjen. Dårlig arbeid IO shop Lenke til kommentar
Jenserik Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Samme erfaring her oxo! Bestilte skjermkort og HK herfra. Tok sånn ca. 5 uker før jeg fikk varene!! Bra at prisene er generelt under komplett, men hjelper lite da prisen på komplett er lavere da du endelig får de etterlengtede (og forhåndbetalte) varene!! :x Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Det sier seg selv at man ikke skal betale på forskudd til butikker man ikke har noen erfaring med. Hvor mye er det å spare? Det er snakk om 44 kroner! 44 KRONER! Hvis en butikk kun tar forhåndsbetaling, så er det grunn nok til å holde seg unna. Utrolig hva enkelte er villig til å godta for å spare noen kroner... Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Føyer meg inn i rekken av dårlige erfaringer med I/O Shop. Forhåndsbetaling og ingen levering, oppdatering av ordrestatus eller informasjon gjør at jeg ønsker å advare andre mot web-løsningen. Sjekk ut _begge_ folka bak på www.z-it.no Det hele virker litt useriøst. Om du bor i Oslo får du mye HW til bra pris på Digital Impuls i Møllergata. Da sparer du også porto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå