knottulf60 Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 heisan. jeg har kjøpt meg en pajero DID GLS 2004 modell. driver og forsker litt på høy og lavserie. i instrumentpanelet har jeg indikasjon på på drift på bilen iform av lys på hvilke aksel som er i bruk. 2wd er grei, 4 wd er grei. legger jeg den i 4wd høy med diffsperre indikerer lamper at det er drift på alle hjul med faste lys, pluss at midt diffen er sperret. når jeg legger denne over i 4wd lavserie, så indikerer de samme lys at midtdiff ligger låst, men da blinker alle hjulene i displayet. trodde at de skulle ligge inne med faste lys da også, pluss at det skulle vært indikasjon på at diffen bak også var sperret. noen som kan dette her??? takker for svar :-) lars Lenke til kommentar
blackhell Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 heisan. jeg har kjøpt meg en pajero DID GLS 2004 modell. driver og forsker litt på høy og lavserie. i instrumentpanelet har jeg indikasjon på på drift på bilen iform av lys på hvilke aksel som er i bruk. 2wd er grei, 4 wd er grei. legger jeg den i 4wd høy med diffsperre indikerer lamper at det er drift på alle hjul med faste lys, pluss at midt diffen er sperret. når jeg legger denne over i 4wd lavserie, så indikerer de samme lys at midtdiff ligger låst, men da blinker alle hjulene i displayet. trodde at de skulle ligge inne med faste lys da også, pluss at det skulle vært indikasjon på at diffen bak også var sperret. noen som kan dette her??? takker for svar :-) lars Hei. Har du funnet ut av dette? Hentet en pajero i går som jeg ikke får i lav serien. Dette er en 2001 med automat. Fulgt det som står i manualen, men fortsatt ikke fått den til å fungere. Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Når det blinker indikerer det en feil, skal lyse konstant. Bakdiffen så er det en egen knapp på senterkonsollen, hvis knappen ikke er der så har ikke bilen dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå