Gå til innhold

Hvem kan jeg kontakte for hjelp med laging av app ?

Anbefalte innlegg

• 2 år senere...
Videoannonse
Annonse

Er det noen bedrifter i norge som man kan kontakte for og utvikle en app ? Jeg har en ide og har det meste klart men ikke kunskapene til og lage det selv.

Noen som har tips om seriøse bedrifter/personer i norge som gjør dette ?

Fikk du svar på denne eller fandt du selv en bedrift som kunne hjælpe deg? Står litt i samme situasjon nå da jeg har en ide til en App en sliter med å finner bedrifter i Norge som kan hjelpe med dette. Har prøvet Computas AS og Apps AS men de dækker bare business markede og altså ikke private med en god ide.

Let me know? :)

Lenke til kommentar

Er det noen bedrifter i norge som man kan kontakte for og utvikle en app ? Jeg har en ide og har det meste klart men ikke kunskapene til og lage det selv.

Noen som har tips om seriøse bedrifter/personer i norge som gjør dette ?

Fikk du svar på denne eller fandt du selv en bedrift som kunne hjælpe deg? Står litt i samme situasjon nå da jeg har en ide til en App en sliter med å finner bedrifter i Norge som kan hjelpe med dette. Har prøvet Computas AS og Apps AS men de dækker bare business markede og altså ikke private med en god ide.

Let me know? :)

Det er lenge siden jeg var på tanken. Jeg jobbet ganske mye med og finne ut og ble kontaktet av et firma men der var det prat om mellom 40.000 og 60.000 kroner får noen får "sider" med koding. Trur det er noe man må utvikle selv, lære selv eventuelt få noen bekjente til og hjelpe deg med. For min del så ga jeg det opp litt selvom jeg fortsatt trur ideen er god :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...