Gå til innhold

VIP Parkering Gardermoen - styr unna!

Anbefalte innlegg

Det er flere som velger å la bilen parkere hos VIP-parkering da det virker lettvint selvom det koster ekstra. De skal møte deg foran avgangshallen på vei til, og møte deg på parkering ved avtalt tid på vei tilbake. De vet hvilket fly du kommer med og bilen skal være klar og evt. ferdig oppvarmet.

Forsøkte meg på dette i sommer, men kommer aldri til å gjøre dette igjen!!

Kort oppsummert:

1. Når jeg kom tilbake, var bilen ikke klar. Måtte vente i ca. halvtime i regnet.

2. Overhodet ingen beklagelse om bilen var forsinket. Da jeg klagde så fikk jeg beskjed om at jeg bør lese reglene på nettsiden nøye og slutte å klage. Betal penger, og stikk! Send heller klagen til hovedkontoret om du er misfornøyd.

Dette står på hjemmesiden deres: Eventuell reklamasjon må foregå før kunde forlater terminalen. Parkeringsforholdet anses da som avsluttet.

3. Bilen var kjørt over 20 km, dette opplyser de ikke noe om på hjemmesiden deres.

4. Det beste alt, noen hadde sittet og spist sjokolade i bilen og kastet papirer i baksete! Man kan lure på hva annet som har skjedd med og i bilen.

5. Når jeg sendte en skriftlig klage, fikk jeg svar etter tre uker (og dette etter jeg purret); det du sier stemmer ikke. Fremdeles ingen beklagelse.

Ja, jeg var naiv og brukte VIP-parkering, kommer aldri til å gjøre det igjen! Advarer alle om å bruke VIP-parkering!

Se forresten også: http://www.nettavise...icle3192857.ece

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så kjipt.

Da man skulle ha hatt installert dash cam, så hadde man sett hva de hadde holdt på med.. :)

Nå vet jeg forøvrig hvorfor det var så ekstremt mange biler parkert inne på et jorde rett over veien for gardemoen ca..

Var heller ingen kameraovervåkning (så vidt jeg kunne se), eller inngjerdet.. Men de hadde jo et par stridsvogner på samme gård da.. :D

Endret av Merko.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...