anaconda Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Enkelte dager svetter jeg noe helt ekstremt mye. I dag var en slik dag. Etter en hardøkt på trimsykkelen vasset jeg i svette når jeg gikk av sykkelen. Skoene var gjennomvåte av svette (disse tørker ikke til i morgen, må nok kjøpe meg et til par). Dusjet i iskaldt vann, og forsetter å svette. Kommer ut av dusjen, føler meg ikke rein, synes det lukter svette av meg. Jeg tørket meg men svettet som en gris. Hv gjør man? Hvordan kjøler man ned kroppen etter trening? Jeg trente hardt i dag, men ikke hardere enn jeg bruker. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Fettern min har en slik svettesykdom men det er bare under armene. Han fikk en deo på resept som gjorde underverker. http://www.helsetjenester.net/svetting Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Har hørt det er mulig å ta magnesiumpiller for å få bort svetten. Lenke til kommentar
treningskisen Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Sett en stol med ryggen inntil vinduet og i bar overkropp, sitt der i ti gode minutter så vil du nok kjøle deg ned, se. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Jeg venter alltid en 30-40 minutter etter trening før jeg dusjer. Dette fordi kroppen svetter fortsatt en liten stund etter trening. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Hvis du går rett i dusjen det minuttet du er ferdig å trene, så er det ikke rart at du svetter lenge etterpå, i hvert fall ikke når du trener kondisjon. Det er nok ingenting unormalt med deg. Lenke til kommentar
Bare Bank Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Du burde dusje flere ganger om dagen hvis du svetter mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå