Jonsors Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Hei. Hvis jeg bestiller noe online ved bruk av klarna faktura, får jeg da brev i posten eller følger faktura med i pakken? Tpfh! Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Får den nok på epost... Lenke til kommentar
Jonsors Skrevet 4. august 2013 Forfatter Del Skrevet 4. august 2013 Får den nok på epost... Så da må jeg betale med nettbank? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Eller skrive den ut å betale i banken om du vil. Lenke til kommentar
Jonsors Skrevet 4. august 2013 Forfatter Del Skrevet 4. august 2013 Eller skrive den ut å betale i banken om du vil. Så om man ikke har printer så må man betale det online? Ikke mulig å få det sent i pakken eller i postenkassa? Lenke til kommentar
hean Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Man kan jo ta bilde av den og fylle ut en blank faktura selv men ser ikke helt meningen med det... koster jo også en del ekstra! Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Så om man ikke har printer så må man betale det online? Ikke mulig å få det sent i pakken eller i postenkassa? Har handlet noen ganger fra CDON og brukt Klarna faktura og har fått faktura på analogt papir noen ganger i posten og noen ganger i pakka. Hvis du bare får den på e-post og ikke vil betale i nettbank, så går du i banken din og får en giroblankett som du fyller ut selv med avsender, mottaker, kontonr, KID osv. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Du kan jo skrive ned kontonr og KID og ta det med i banken også. Tror ikke det er noe krav at du har med selve fakturaen. Lenke til kommentar
Jonsors Skrevet 4. august 2013 Forfatter Del Skrevet 4. august 2013 (endret) Så alt jeg trenger for å kunne betale i banken er på e-posten? Har ikke fiksa nettbanken så er derfor jeg vil ha tilsendt faktura. Hva er faktura bra for hvis man ikke får regninga i posten og kan betale den i banken? Bare for å betale senere? Endret 4. august 2013 av Jonsors Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 (endret) Om du får faktura på epost eller papir og om du betaler i nettbank, brevgiro eller i skranken, så må jo all info være med uansett. Vitsen med faktua er at du kan betale etter at du har fått varen og at du kan handle uten å ha kredittkort, eller for de som ikke er fortrolige med å oppgi kredittkortinfo på nett. Endret 4. august 2013 av Mr D 1 Lenke til kommentar
klarnano Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Så alt jeg trenger for å kunne betale i banken er på e-posten? Har ikke fiksa nettbanken så er derfor jeg vil ha tilsendt faktura. Hva er faktura bra for hvis man ikke får regninga i posten og kan betale den i banken? Bare for å betale senere? Hei! Når man handler med Klarna faktura vil det være opp til nettbutikken du handler hos hvordan de ønsker å sende ut første faktura. Uansett om du får tilsendt faktura på e-post eller vanlig post så vil det være oppgitt alle opplysninger du trenger for å betale fakturaen, enten via nettbank eller direkte i din fysiske bank. Du er selvsagt alltid velkommen til å ta kontakt med vår kundeservice på [email protected] for å få tilsendt en ny kopi av fakturaen, enten via post eller e-post, hva du helst foretrekker. Ha en fortsatt fin dag! Maria, Klarna 1 Lenke til kommentar
Kaudervelsk Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Så alt jeg trenger for å kunne betale i banken er på e-posten? Har ikke fiksa nettbanken så er derfor jeg vil ha tilsendt faktura. Hva er faktura bra for hvis man ikke får regninga i posten og kan betale den i banken? Bare for å betale senere? Med mindre du trenger fakturaen som bilag i regnskapssammenheng, trenger du bare KID nr og kontonr for å betale fakturaen. Skriv det ned på en lapp og ta den med deg til de du skal betale hos. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå