Gå til innhold

Faktura

Jonsors

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så om man ikke har printer så må man betale det online? Ikke mulig å få det sent i pakken eller i postenkassa?

Har handlet noen ganger fra CDON og brukt Klarna faktura og har fått faktura på analogt papir noen ganger i posten og noen ganger i pakka.

Hvis du bare får den på e-post og ikke vil betale i nettbank, så går du i banken din og får en giroblankett som du fyller ut selv med avsender, mottaker, kontonr, KID osv.

Lenke til kommentar

Så alt jeg trenger for å kunne betale i banken er på e-posten?

Har ikke fiksa nettbanken så er derfor jeg vil ha tilsendt faktura. Hva er faktura bra for hvis man ikke får regninga i posten og kan betale den i banken? Bare for å betale senere?

Endret av Jonsors
Lenke til kommentar

Om du får faktura på epost eller papir og om du betaler i nettbank, brevgiro eller i skranken, så må jo all info være med uansett.

Vitsen med faktua er at du kan betale etter at du har fått varen og at du kan handle uten å ha kredittkort, eller for de som ikke er fortrolige med å oppgi kredittkortinfo på nett.

Endret av Mr D
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har ikke fiksa nettbanken så er derfor jeg vil ha tilsendt faktura. Hva er faktura bra for hvis man ikke får regninga i posten og kan betale den i banken? Bare for å betale senere?

Hei!

Når man handler med Klarna faktura vil det være opp til nettbutikken du handler hos hvordan de ønsker å sende ut første faktura. Uansett om du får tilsendt faktura på e-post eller vanlig post så vil det være oppgitt alle opplysninger du trenger for å betale fakturaen, enten via nettbank eller direkte i din fysiske bank.

Du er selvsagt alltid velkommen til å ta kontakt med vår kundeservice på [email protected] for å få tilsendt en ny kopi av fakturaen, enten via post eller e-post, hva du helst foretrekker.

Ha en fortsatt fin dag!

Maria, Klarna

• Liker 1
Lenke til kommentar

Med mindre du trenger fakturaen som bilag i regnskapssammenheng, trenger du bare KID nr og kontonr for å betale fakturaen.

Skriv det ned på en lapp og ta den med deg til de du skal betale hos.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...