josteinsen Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Tenkte jeg skulle kjøpe meg amd xp2500+ boxed prosessor og A7N8X-X hovedkort. Nå trenger jeg en minne anbefaling. Har ingen planer om å overklokke med det første, og har tenkt meg 256mb minnebrikke i første omgang for så å supplere med 256mb senere. Er det veldig stor forskjell på hvilke ddr minnebrikke jeg velger når jeg ikke har planer om klokking? Kan jeg trygt gå for det billigste?. Tenkte litt på en Pc3200 Apacer 256mb cl 2.5 brikke.(458kr på mpx), Ser forresten at "samme" minnebrikken med cl 3 er tilgjengelig til samme pris...hvem bør jeg velge av disse to? Lenke til kommentar
sindre313 Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 gå heller for disse TwinMOS DDR 256MB PC3200 400Mhz 184pins (570,- på mpx.no) disse klokker bra og er bedre enn apacer brikkene. Viss du likevell vil ha apacer så kjøp cl 2.5 ikke cl3! Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 27. september 2003 Forfatter Del Skrevet 27. september 2003 Har jo ikke planer om å klokke, men hvis du sier at twinmos er bedre så går jeg for den Var litt usikker på hva dette cl greiene er for noe men nå antar jeg at lavest cl er best. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå