Andreas Eriksen Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Hei! Jeg søker etter en samarbeidspartner til et gründerprosjekt som er under oppstart - iallefall mellom ørene. Jeg velger å ikke legge ut noen informasjon om selve prosjektet her, men dette kan fåes ved å kontakte meg på e-post: [email protected]. Du må være kreativ, være villig til å tenke "ut av boksen", ha gode samarbeidsevner og være inneforstått med de økonomiske forutsetninger det innebærer å starte eget selskap. Du må være dedikert til arbeidet, og være villig til å legge ned den innsats som kreves i oppstartsfasen. Et betydelig lokalt og regionalt nettverk med tanke på mulige samarbeidspartnere er ønskelig. Seng meg en e-post til med litt informasjon om deg selv, samt din motivasjon for å bidra - så hører du fra meg. Mvh, Andreas Eriksen Lenke til kommentar
CWH Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Velkommen til forumet! Trollene må være på ferie. Her sier du ingenting, samtidig som at du låner noen klisjeer fra stillingsutlysningne; "Personlige egenskaper". Du må fortelle noe mer om marked, egenkapital, kompetansebehov og slikt for å få noe verdifull respons her. Tror jeg. 1 Lenke til kommentar
Andreas Eriksen Skrevet 6. august 2013 Forfatter Del Skrevet 6. august 2013 Takk for tips! Her kommer noen flere knagger å henge forespørselen min på: Det siktes inn på et bedriftsmarket i Innlandsområdet som målgruppe, og fortrinnsvis av størrelsesorden "små" og "mellomstore". Jeg stiller ingen formelle kompetansekrav, utover mye pågangsmot, villig til å ofre mye tid, men gjerne høyere utdanning / erfaring fra entreprenørskap. Når det kommer til pengesekken ser jeg for meg at det ikke kreves særlig mer enn det som trengs for å stifte et evt AS i første omgang. Resten av driftsmidlene vil det forsøkes å lånefinansiere. Har man flere spørsmål foretrekker jeg at man tar direkte kontakt på [email protected]. Mvh, Andreas Eriksen. Lenke til kommentar
ArkArk Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 (endret) Dette ser useriøst ut, hvem finner forretningspartnere på et debattforum? Nei...dette hadde jeg styrt langt unna.Lukter svidd... Endret 8. august 2013 av ArkArk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå