Harald Gjerholm Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Modningstid Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Meget vel komponert bilde, med kledelige detaljer i forgrunn. Virkelig et flott motiv du har valgt ut her, Harald. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 4. august 2013 Forfatter Del Skrevet 4. august 2013 Mange takk T.O. Steinsletta var en gang havbunn og er i dag et meget fruktbart område mellom Sundvollen og Hønefoss. Her ligger også Halvdans Haugen som ifølge sagnet er Halvdan Svartes Gravsted - det sies at han var så populær at legemet ble delt i 3 og gravlagt på forskjellige steder. Det sies for øvrig at Snorre som skrev sagaen hadde tatt en del mjød og var i spøkefullt humør da han skrev sagaen. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Nydelig bilder med flotte komp og herlige farger. Personlig falt jeg helt for V3 Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 4. august 2013 Forfatter Del Skrevet 4. august 2013 Nydelig bilder med flotte komp og herlige farger.Personlig falt jeg helt for V3 Mange takk Wasco. Ser det ble litt støy her så jeg burde vel ha renset litt. Her på Steinsletta er det ofte et fantastisk lys, spesielt om kvelden. Lenke til kommentar
stine55 Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 jeg er enig med wasco.......vakker bilder og jeg foretrekker også V3 planterekker leder blikken i bilde og det skaper en sterk dypte mvh stine Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 4. august 2013 Forfatter Del Skrevet 4. august 2013 jeg er enig med wasco.......vakker bilder og jeg foretrekker også V3 :)planterekker leder blikken i bilde og det skaper en sterk dypte mvh stine Mange takk. Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Vakkert bilde jeg foretrekker V3 Harald. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg