Aerow Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Har selv prøvd U38N, og den burde klare å gjøre alle tingene du snakker om helt fint. Eneste negative er litt viftestøy samt at batterilevetiden ikke er allverdens, men absolutt en bra maskin! Lenke til kommentar
aaa123 Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Må nesten en tur innom Expert! Lenke til kommentar
tomatotomato Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Har nylig kjøpt Samsung Chronos 7 (770Z5E), og skal bruke min gamle HP Pavilion dm1 (dm1-1010eo) til skolearbeid etc. Wow, det er litt av et hopp i kvalitet! Synes btw at det er litt fasinerende, at vi er kommet gjennom et generasjonsskifte med pcer. De stygge plastikk-klumpene som var vanlig for 3-4 år siden er nesten blitt utryddet av pcer av den litt finere sorten *noe om Haswell* Vil eksisterende pcer bli oppgradert med Haswell, eller er det bare nye som får det? Stemmer sikkert at den som venter på noe godt, ikke venter forgjeves, men personlig har ikke jeg tid. Bare litt synd om det bare er ultrabooks til 12000+ som får Haswell først. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 (endret) Nå må du huske at jeg har lagt ut 3-4 ganger mer i den nye, og hadde et stramt budsjett for 3 år siden. Husker den gamle travelmate 4600 jeg hadde Endret 4. august 2013 av sevs Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Vil eksisterende pcer bli oppgradert med Haswell, eller er det bare nye som får det? Stemmer sikkert at den som venter på noe godt, ikke venter forgjeves, men personlig har ikke jeg tid. Bare litt synd om det bare er ultrabooks til 12000+ som får Haswell først. De nye maskinene med Haswell vil nok ligne en del på de vi har idag, dog vil nok noen modeller fjernes og noen helt nye komme inn. Du vil finne Haswell Ultrabook-er i alle prisklasser. Skal komme mange Ultrabook-er med Haswell nå i august/september, så er ikke så lenge til. Lenke til kommentar
aaa123 Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Registerer at der er en del pcer som mangler optisk driver (cd/dvd rom).. dette ødelegger da litt og setter begrensninger? Lenke til kommentar
sevs Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 (endret) Nei. Har ikke hatt bruk for det på mange år. Hvis nøden er der bruker jeg en gammel stasjonær og dropbox eller skydrive (evt minnepinne etc hvis for liten plass). Skal aldri mer ha optiske drev på stasjonære heller. Skal kjøpe et eksternt blyraudrev snart, ksn jo være greit å ha Men man setter uansett ikke en laptop til å brenne store filer heller. Edit: Bluray* hahah Endret 4. august 2013 av sevs Lenke til kommentar
aaa123 Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Ok, sikkert jeg som er litt utdatert.. tenker meg praktisk om jeg skal kjøpe meg FM, men dette går vel via Steam, og det samme med Office hvor jeg bare laster ned fra nettet. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 (endret) Registerer at der er en del pcer som mangler optisk driver (cd/dvd rom).. dette ødelegger da litt og setter begrensninger? Hvis du skal ha en så tynn og lett PC som mulig så er det ikke plass til slikt. Endret 5. august 2013 av hekomo 1 Lenke til kommentar
aaa123 Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Hvis du skal ha en så tynn og lett PC som mulig så er det ikke plass til slikt. Ja sant. Men når jeg tenker meg om husker jeg ikke sist jeg brukte cd-rommet på pcen.. Lenke til kommentar
tomatotomato Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 (endret) Ja sant. Men når jeg tenker meg om husker jeg ikke sist jeg brukte cd-rommet på pcen.. Ellers så kan du bare kjøpe en ekstern DVD-spiller/brenner eller CD-ROM Har bare brukt min et par ganger, da til å se på film og til å innstallere Office + et par gamle spill. Skikkelig lett å koble til med USB, men den er der mest for nødstilfeller. Setter mer pris på tynnere pcer enn optisk drev Endret 5. august 2013 av pederlh Lenke til kommentar
havard_m Skrevet 5. august 2013 Forfatter Del Skrevet 5. august 2013 Du får 900X3E til 6995,- hos Komplett. Til ditt bruk ville jeg helt klart gått for den, men vær obs på at det snart kommer mange Utrabook-er med Haswell. Var en tur innom Elkjøp, og det blei til at eg falt for fristelsen. Takk for innspel. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 På finn.no kan man finne Samsung 900X3C til 7000. Personlig synes jeg oppløsningen passer bedre til 13", og jeg foretrekker Windows 7 fremfor Windows 8. Man kan bare drømme om å få tilsvarende Haswell-PCer så billig når de kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå