Tbone87 Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Hei.. Jeg bare lurte på om det er noen der ute som veit hvordan man "sander" et f.eks. plexiglass? Sånn at det blir ruglete og man kan få det til å se ut som frost..! Hvis jeg ikke greide å forklare ordentlig så si fra så skal jeg prøve å få det til bedre! Ellers tusen takk for alle fornuftige svar.! Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Bruk sandpapir og puss det.. Prøv på en liten bit først, for å se hvor mye du må pusse for å få ønsket resultat.. Husk å pusse på insiden av glasset. Lenke til kommentar
Tbone87 Skrevet 27. september 2003 Forfatter Del Skrevet 27. september 2003 Innsiden ? Tenkte jeg skulle lage en musematte av plexi så jeg må vel gjøre det på utsiden? Den som kommer til å vende opp.. har optisk mus og da må jo laser'n ha noe å lese..! Eller? Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Ruglete musematte altså? Jeg kan ikke se for meg at det blir veldig effektivt Har ingen spesiell erfaring med musematte av plexi though.. Lenke til kommentar
Tbone87 Skrevet 27. september 2003 Forfatter Del Skrevet 27. september 2003 Hehe Karver Men har du IceMat ? Den balnke? Er den pussa med sandpapir på toppen? Ser det sånn ut lissom ? Lenke til kommentar
gnus Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 har du optisk mus, så er det den svarte som gjelder. om den er pussa med sandpapir så er det i allefall et ekstremt fint et. Men eg ville heller ha kjøpt func surface 1030. Lenke til kommentar
Tbone87 Skrevet 27. september 2003 Forfatter Del Skrevet 27. september 2003 Tenkte jeg skulle lage egen jeg da.. men jeg får se Koster ikke så forbanna mye for plexi så det er vel egentlig innsatsen som gjelder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå