Gå til innhold

Hjelp Med Hjemmeserver (Treig og laste inn)

Anbefalte innlegg

Hei i dag installert en kompis, en Hjemmeserver for meg på min gamle Windows Vista PC. som bare ligger og støver uansett!

Nå har Vi pekt domenet (domeneshop) til Wordpress installsjonen på Serveren og for alle andre, en meg så fungerer det Perfekto og komme inn mens Jeg sliter sikkelig og komme inn for og logge inn rett og slett!

Er det noe man kan gjøre annet enn og Oppgradere nettet på Internett levandøren (?) Er Veldig fersk. men Har også familie medlemmer med peil. så Vis noen kan komme noe konkrett om Hvordan man kan forbrede feilen Mitt mål var og "Hoste" bloggen min der, selv!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+432

Er det kun treigt når du logger deg inn fra samme nett som serveren din står på? Og er det kun Wordpress-innloggingen som er tregt, eller er da surfing på bloggen også tregt? Kan du gi oss noen flere detaljer om oppsettet ditt, som operativsystem, nettlinje, etc?

Lenke til kommentar
  alekstef skrev (På 4.8.2013 den 11.03):

Er det kun treigt når du logger deg inn fra samme nett som serveren din står på? Og er det kun Wordpress-innloggingen som er tregt, eller er da surfing på bloggen også tregt? Kan du gi oss noen flere detaljer om oppsettet ditt, som operativsystem, nettlinje, etc?

Hei Helt riktig Treigt når Jeg logger meg på samme nett som serveren min står. på! Joda litt info skal det bli!

Kjører Wordpressen på en WAMP Server på en Windows Vista PC. Routern er Dlink Dir-615. (ikke all verdens) og Modemet er fra Thomson TCM471 og Nettet er nå Oppgradert til Maks, styrke og er på Canal Digital. like trreigt!

Lenke til kommentar

Prøvd å logge deg på utenifra ditt eget nettverk?

Kan være noe kluss med tanke på at alt først må sendes ut på nett, så tilbake til din pc.

Burde vært mulig å logge inn direkte via lokal nettverket.

Prøvd å komme inn ved å taste inn serverens ip adresse i adresselinja på en lokal pc?

Lenke til kommentar
  J@9 skrev (På 6.8.2013 den 20.47):

Prøvd å logge deg på utenifra ditt eget nettverk?

Kan være noe kluss med tanke på at alt først må sendes ut på nett, så tilbake til din pc.

Burde vært mulig å logge inn direkte via lokal nettverket.

Prøvd å komme inn ved å taste inn serverens ip adresse i adresselinja på en lokal pc?

Ja, fungerte på 3G. Nettet på Mobilen gikk inn med engang! men problemmet er at får ikke til og gjøre noe inne på wordpressen fordi ikke kommer inn den står og laster inn i all evig tid, inne på Hjemmenettverket som den også sendes ut på bare en annen pc. Også Prøvd ip-adressen ja!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...