tobiasLOL5 Skrevet 6. august 2013 Forfatter Del Skrevet 6. august 2013 Ok PS: spør for en kamerat... Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Selv har jeg alltid lurt på om man kan bruke vann i en grillkullpipe! 1 Lenke til kommentar
tobiasLOL5 Skrevet 7. august 2013 Forfatter Del Skrevet 7. august 2013 Kjør på Er det noen måte å få rask fyr på en grillkull bit uten å måtte tenne på en hel grill? Tenkte på tennvæske men..., blir det da noen farlige stoffer igjen i kullet dom er farlig å innhalere? Ett annet alternativ kan være å "grille grillkullet til det begynner å gløde" med en sånn en: Men da er spørsmålet...; hva kan jeg bruke som bensin? Uten at det blir noen farlige gasser/annet ut av den??? Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Å røyke kjemisk eller organisk materie gjennom vannpipe medfører statistisk økt fare for helseproblemer, derfor er spørsmålet riktig fremsatt i helseforumet. Først: La vannpipa være til pønt, slutt siden med røyk av kjemisk og/eller organisk materie helt og holdent. Svar: Ja, bruk grillkull. Sett fyr med T-rød, den har bare vanndamp som restprodukt. Lenke til kommentar
tobiasLOL5 Skrevet 7. august 2013 Forfatter Del Skrevet 7. august 2013 Svar: Ja, bruk grillkull. Sett fyr med T-rød, den har bare vanndamp som restprodukt. Er T-rød rødsprit? Btw jeg spør for en kamerat, jeg sa også at han skulle sette den på hylla til pynt... 1 Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Alle spør for en kamerat, men ja - rødsprit Lenke til kommentar
tobiasLOL5 Skrevet 7. august 2013 Forfatter Del Skrevet 7. august 2013 Haha! Tenkte meg at noen kom til å kommentere det... Men det er faktisk sant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå