stine55 Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Fotografen på jobb Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Var flott motiv. Bare 2 ting jeg syntes var uheldig: - Mannen som står på huk er litt forstyrrende. - Angående sol/skygge. Ellers et bra bilde Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Artig dette å se seg selv i aksjon. Mettede og fine farger. Du fikk frem himmelen bra her - det slet jeg litt med. Snillekim har nok ikke lest tittelen på bildet. Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Jeg fortalte bare min mening om hvordan jeg syntes bildet kunne blitt enda bedre. Det var ikke mening som en dårlig tilbakemelding. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Snillekim Jeg er enig med deg men du forstår vel også hva jeg mener vil jeg tro. Flott plass å ta bilder dette men det kraftige solskinnet denne dagen var et problem selvfølgelig med store forskjeller mellom lys og skyggepartier. MV Harald Lenke til kommentar
stine55 Skrevet 4. august 2013 Forfatter Del Skrevet 4. august 2013 Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger Jeg synes, det gir ingen dårlige tilbakemeldinger og gleder meg på alle meninger fra dere. Jeg vil gjerne ha mange meninger og tipps. Da kan jeg lære masse ting om fotografering Mvh Stine Lenke til kommentar
5 d II Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Her ånder det av sommer og nostalgi! God beskjæring og linjer som trekker oppmerksomheten og skaper dybdefølelse. Ro og harmoni! Jeg har vært der selv en slik sommerdag, og nå fikk jeg lyst til å ta turen på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg