AzurCloud Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 (endret) Ser at det allerede finnes en del av disse trådene, og har allerede sett gjennom flere av dem. Har imidlertid ikke helt funnet svar på det jeg lurer på, og innser først nå hvor lite peiling jeg har på dette området. Saken er nemlig at jeg ser meg om etter ny laptop (!). Har ikke de helt store kravene til enheten, men en av tingene jeg er opptatt av er byggekvalitet. Har en Dell-laptop som overhodet ikke har innfridd på dette området. Har fått godt inntrykk av ASUS, og har sett på et par modeller. I tillegg til daglidagse gjøremål, og generelt skolearbeid, bør den kunne kjøre middels-krevende spill ... gjør ikke noe om spillene ikke kjøres på max for enhver pris. For øvrig synes jeg det ser veldig greit ut med matt skjerm (antirefleks), og skjermen synes jeg i tillegg bør være 15''. Prismessig tenker jeg et sted mellom 5-8 k. Her er et par av de jeg allerede har vurdert: http://www.prisguide...b-s4094h-176018 - Denne ser ut til å være på vei ut av markedet o_O, noe nytt fra ASUS i vente?? Forsvunnet fra Kompletts sortiment har den ihvertfall! http://www.multicom....t-p/c/p10625369 - Liker specs' med denne, men er skeptisk til byggekvalitet og rapportert viftestøy. For godt til å være sant? På forhånd takk ! Endret 3. august 2013 av AzurCloud Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Har selv veldig gode erfaringer med N56VZ. Veldig stille og god byggekvalitet. Det kommer en ny modell av den som heter N550JV, som har GT 750M og Haswell-prosessor, men denne blir nok litt dyrere. Det stemmer nok at Multicom sine maskiner sliter med viftestøy, og noe kjip byggekvalitet. Lenke til kommentar
AzurCloud Skrevet 4. august 2013 Forfatter Del Skrevet 4. august 2013 Har selv veldig gode erfaringer med N56VZ. Veldig stille og god byggekvalitet. Det kommer en ny modell av den som heter N550JV, som har GT 750M og Haswell-prosessor, men denne blir nok litt dyrere. Det stemmer nok at Multicom sine maskiner sliter med viftestøy, og noe kjip byggekvalitet. Oi, har ikke vært borti den nettbutikken før nå. Ja, det var jo tilsvarende modell jeg i utgangspunktet så på, og kan nok kanskje strekke meg dit med tanke på pris. Liker også at den har fulll HD og at den inkluderer blu-ray! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå