smort1 Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Sommeren på besøk! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Praktfull utsikt, mot vakkert landskap. Med din bildetittel forteller du en hel liten historie om klima langs vår kyst, der særlig vest byr på mange og raske skiftninger. Husker en gang jeg ankom Tananger med fritidsbåt, på vei nordover. Da jeg lovpriste det fantastiske sommerværet, kunne stavangerne fortelle meg at der kunne man rett som det er ha flere årstider på samme dag. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 4. august 2013 Forfatter Del Skrevet 4. august 2013 Praktfull utsikt, mot vakkert landskap.Med din bildetittel forteller du en hel liten historie om klima langs vår kyst, der særlig vest byr på mange og raske skiftninger.Husker en gang jeg ankom Tananger med fritidsbåt, på vei nordover. Da jeg lovpriste det fantastiske sommerværet, kunne stavangerne fortelle meg at der kunne man rett som det er ha flere årstider på samme dag. TAkker, Trond Olav! Klimaet vårt er noe jeg liker. Aldri kjedelig/ensformig, iallefall! Skal en tur til en nabokommune nå i ettermiddag, og der regner det visst, mens vi her har delvis skyet pent vær... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg