vargtazz Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Hei ! Jeg har tenkt å oppgradere snart, og lurer på hvilket hovedkort og hvilken prosessor som er smartest å kjøpe. Jeg SKAL ha amd XP. Har sett litt på de nye Epox kortene med dual ddr, som tydeligvis yter bedre enn Abit / asus i følge en del tester. Prosessoren er også et dilemma. Lurer på om jeg skal kjøpe en XP 2500+ (som visstnok er en valutaprosessor) og klokke den noe, eller kjøpe en 2800+, som da er dobbelt så dyr, men da kanskje yter (mye) bedre? Har ikke tenkt å overklokke noe mye. håper på raskt svar på forhånd takk. mvh, yngve Lenke til kommentar
vargtazz Skrevet 27. september 2003 Forfatter Del Skrevet 27. september 2003 Så nettopp at 2500+ visstnok kunne klokkes til 3200+ uten problemer... Hvilket hovedkort er det med ? Jeg kommer til å kjøpe boxed, og Xaser III (7 kabinettvifter). Lenke til kommentar
Radiant Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Xp2800 yter ikke akkurat my mer enn xp2500. Ta å kjøp xp2500 du da får du mest for pengene. Og så tar du å kjøper Abit NF7-S V2.0 Hovekort. Lenke til kommentar
vargtazz Skrevet 27. september 2003 Forfatter Del Skrevet 27. september 2003 ok. Jeg hører hele tiden anbefalinger om det abit kortet der. Yter det bedre eller ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå