Bjarnemann Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Foretrekker å bare ta meg til rette jeg. Setter meg ned, uten å be om tillatelse. Hilse på hele bordet, og få i gang en samtale. Fordel å komme inn med mye energi, være i en god state og ha et godt humør da. Slik at du har noe å "tilby" gruppa. Blir noe crash'n burn, men litt svinn må man da regne med Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 All over erfaring..... Byen og fylla er en EKSTREMT DÅRLIG måte å sjekke damer på. Hvertfal om du er ute etter noe mer enn et knull og et hade. Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Byen kan også være lite tilgivende enkelte ganger. Terskelen for å avvise noen er mye lavere der enn f.eks. på et vors, og i tillegg så er det ofte veldig overfladisk, avhengig av hvor du henger. Har man dårlig selvbilde og selvtillit, så sier det nesten seg selv at dette kan bli tungt. Det er bedre å sjekke på vors og på fester(sosiale sirkler) i starten hvis man er ny. Da får man i alle fall litt positiv feedback. 1 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Var ute på byn (Bergen) i kveld. Var flere fine jenter/damer som flørtet med meg, allikevel så er jeg så innadvent og elendig på snikksnakk/small talk at det blir med forsiktig nikking og ja og nei. Noe som er synd siden jeg er singel, kåt og vakker (er bare ærlig). Lenke til kommentar
Teza Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Noen tips mine damer og herrer ? Ta med noen av disse og spør om du får tilby henne litt kjærlighet servert med pinne. Skulle det feile kan du alltids dra frem et eple og spørre om du kan få befrukte henne i stede... 1 Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Ta med noen av disse og spør om du får tilby henne litt kjærlighet servert med pinne. Skulle det feile kan du alltids dra frem et eple og spørre om du kan få befrukte henne i stede... Noe sier meg at han kommer til å få seg en på trynet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå