Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ut på byen - hvordan starte samtale med/sjekke opp jenter?

Anbefalte innlegg

Skal ta meg en tur på by`n, Noen tips angående "damer" ? jeg har aldri vært utrolig flink til og begynne og prate med jenter, så har noen få tips som ikke er cheesy eller arogante ? Er veldig "newbie" på dette siden jeg har møtt alle jentene jeg har vært med via skole/jobb osv og har ikke vært så mye på by`n og jeg er alt fra ubehaglig når jeg er "full" har jeg fått beskjed om og er morsomm,ærlig og åpen ( altså ikke fult og helt vrenger hele meg )

Jeg liker og være mye utenfor utestedet altså bord ute

Jeg røyker

og jeg går sjeldent med vanlige "hvit/svart skjorte og olabukse" heller noe mer fargerik skjorte og liker ikke og se ut som alle andre

Om det skulle være til hjelp og vite det over...

Noen tips mine damer og herrer ? :D

Takker og skåler.

NB: jeg er alt fra kresen og jeg liker ikke "one night stands" jeg vil prøve og prate og bli litt kjent med jenter det evt er mulig og ta kontakt med i etterkant også, Og jeg går ALDRI på noen jenter som ser ut som "sluts" for det sier ofte seg selv at der kan det ligge og ulme noe som ofte bare har navn på latinsk.

Endret av ArneBeateBerger
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å kollidere med jentene og gjerne søle på dem. Så har du et ok utgangspunkt å prate med dem. 1. du er nødt til å si noe. 2. Det er naturlig at du kjøper dem en "sorry" drink. 3. Enkelte jenter liker litt klossete og angrende gutter.

minuset er om jenta har en sinnsyk type som denger deg. Så litt research er viktig. Ikke bare dulte rundt ukritisk.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Å kollidere med jentene og gjerne søle på dem. Så har du et ok utgangspunkt å prate med dem. 1. du er nødt til å si noe. 2. Det er naturlig at du kjøper dem en "sorry" drink. 3. Enkelte jenter liker litt klossete og angrende gutter.

minuset er om jenta har en sinnsyk type som denger deg. Så litt research er viktig. Ikke bare dulte rundt ukritisk.

Morsomt innlegg, er faktisk ikke det dummeste man kan gjøre heller tror jeg. Men er jo litt dårlig gjort også, så ville heller funnet på noe annet.

Som fyren over meg er inne på, hvorfor ikke bare starte en samtale på helt normal måte? "Hei, jeg heter *navn*, lyst å bli bedre kjent?" eller "Kan jeg sitte meg her?" eller "Hei, røyker du? Hadde tenkt å ta en røyk nå, og hater å røyke alene". Sistnevnte fungerer spesielt bra om hun faktisk røyker eller liker å ta en festrøyk, men kan fungere uansett om hun får interesse, hun kan jo bli med ut uansett.

Angående å bomme røyk er det bedre å bomme fyr (altså lighter/fyrstikker), det vil aldri oppfattes som tigging.

Lenke til kommentar

"Røykekvartalet" er jo trolig det enkleste stedet. Snakk om hva som helst: røyken, stedet, folka endog været. Prøv å finne en felles faktor. Tar det mer enn noen få minutter uten at du føler noen god kontakt så finn noen annen å prate med.

Lenke til kommentar

Husk å gjøre research.. Dulta borti ei (ikke meningen) i matkøen, og da var det en en broiler av en kar som fyrte seg opp... Det ble ett rabalder uten like :grumpy:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vel, det første du må gjøre er å snakke med a. Hvordan ellers skal hun vite at du liker hun hvis du ikke prater med hun i det hele tatt?

Ellers er det bare å være deg selv, jenter liker det.

Det er stort sett de eneste tipsene jeg kan gi deg, snakk og vær deg selv.

Lenke til kommentar

Copy Paster min egen post fra en annen tråd ;)

Her er det bare å sprade bort til henne og fyre av: "Unskyld, vet du hvor mye en pingvin veier?"

Hun svarer noe a la: "Vet ikke/xx kg"

Og du smeller til med: "Ærlig talt vet jeg det ikke (heller), men det er hvertfall nok til å bryte isen mellom oss."

Og da er du inne. Fungerer fjell hver gang, men nå skal det sies at jeg eier et fullsize pingvinkostyme som kanskje hjelper på :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Du skriver at du kler deg litt mer fargerikt og aternativt istedet for den mer klassiske looken.

Bruk dette til din fordel når du tar kontakt, spør hva de syns om stilen. Hold tonen løs og fin, fleip litt og husk øyekontakten.

"Unnskyld, vet du hvor mye en isbjørn veier?" lineren er Pua101 og sjansen er der for at de kan ha hørt den før, Men den er bra og gir deg nesten alltid smil og positive tilbakemeldinger :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Eventuelt at hun klikker fordi du nettopp har sølt utover den nye Acne-kjolen hennes til masse penger :huh:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...